۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 2206
کد خبر: 84475170
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۶۲۴ کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی

۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹
کد خبر: 84475170
کشف ۶۲۴ کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس خراسان جنوبی در بازرسی از یک خودروی سواری، ۶۲۴ کیلوگرم تریاک را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری تویوتا کمری مشکوک شدند و پس از شناسایی دقیق خودرو به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده تویوتا پس از مشاهده پلیس به سمت شهرستان سربیشه متواری شد که ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در یک عملیات ضربتی و هماهنگ خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۶۲۴ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: در این عملیات یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شد.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی، موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

تویوتا حامل حشیش در قاینات متوقف شد

سردار فرشید همچنین از کشف ۳۶ کیلو و ۳۵۰ گرم حشیش و دستگیری یک‌ متهم در شهرستان قاینات خبر داد.

وی گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قاینات هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک وانت تویوتا مشکوک شدند و خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۳۶ کیلو و ۳۵۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه جاساز شده بود را کشف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در این رابطه خودرو را توقیف و متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار فرشید گفت: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان در تمامی ساعات شبانه‌روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha