۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85486318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرایط اسکان برای مهمانان تشییع پیکر آیت الله رئیسی در بیرجند فراهم است

بیرجند - ایرنا - بنابر اعلام استانداری خراسان جنوبی، شرایط اسکان برای مهمانان مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید در بیرجند فراهم شده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، در اطلاعیه کمیته دعوت، اسکان و پشتیبانی مراسم تشییع و وداع با آیت الله شهید رئیسی در بیرجند که روز چهارشنبه منتشر شد، آمده است: شرایط اسکان برای مهمانان در بیرجند از چهارشنبه شب دوم خرداد تا پایان مراسم فراهم است.

بر اساس این اطلاعیه مسئول اسکان استان (حسینعلی بخشی) با شماره‌های ۰۹۱۵۳۲۳۷۶۲۷ / ۰۵۶۳۲۲۳۰۷۷۳، مسئول اسکان مهمانان استان یزد (محسن صفایی) با شماره ۰۹۱۵۳۶۳۴۵۲۵، مسئول اسکان مهمانان استان سیستان و بلوچستان (علیرضا خیاط) با شماره ۰۹۱۵۵۶۱۲۲۵۷ و مسئول اسکان مهمانان استان کرمان (سید علی ذبیحی) با شماره ۰۹۱۵۱۶۴۰۸۹۹ معرفی شده اند.

همچنین فضاهای اسکان برادران و خواهران به صورت جداگانه تعیین شده است.

تلفن دفتر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و مسئول کمیته دعوت، اسکان و پشتیبانی نیز ۰۵۶۳۲۳۸۶۱۰۲ است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی هم امروز در نشست این کمیته از مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله شهید رئیسی به عنوان آخرین سفر استانی رئیس جمهور به خراسان جنوبی نام برد و گفت: وظیفه ماست که برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم سنگ تمام بگذاریم.

شرایط اسکان برای مهمانان تشییع پیکر آیت الله رئیسی در بیرجند فراهم است

ناصر ناصری با بیان اینکه هدف آیت الله رئیسی خدمت به مردم در میدان بود افزود: ایشان در امتداد آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داد و مدیری خادم، خاضع، جهادی و انقلابی بود که در مسیر خدمت به مردم لحظه ای از پا ننشست.

وی اظهار کرد: شهادت، اجر و مزد اخلاص در عمل آیت الله رئیسی است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به خدمات ارزنده شهید جمهور، از نتایج قابل توجه مصوبات سفرهای دولت سیزدهم در استان خراسان جنوبی گفت.

در این جلسه که با حضور فرماندار بیرجند و مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، تصمیمات لازم درخصوص دعوت از مدیران و اقشار مختلف استان‌های همجوار از جمله کرمان، سیستان و بلوچستان، و یزد، آماده باش دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مراسم تشییع و وداع، هماهنگی برای اسکان مهمانان سایر استان‌ها و هماهنگی با تمامی دستگاه‌های اجرایی برای تامین امکانات، خودرو و تجهیزات اتخاذ شد. پ

مراسم تشییع پیکر پاک آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بیرجند صبح پنجشنبه ساعت هفت و ۳۰ دقیقه از میدان جانبازان به سوی تقاطع بلوار پاسداران با بلوار شهید صیاد شیرازی برگزار می‌شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌ الرضا و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر شهید جمهور پس از تشییع در شهرهای تبریز، قم و تهران، صبح پنجشنبه سوم خرداد برای تشییع و وداع مردم خراسان جنوبی به بیرجند و سپس به مشهد مقدس منتقل خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha