۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۹
کد خبر: 84443150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آستارا: دولت جوان انقلابی تورم و گرانی را کنترل کند

آستارا - ایرنا - امام جمعه آستارا با اشاره به مشکلات معیشتی مردم در زمینه تامین کالاهای اساسی گفت: دولت جوان انقلابی در مسیر کنترل تورم و گرانی باید برنامه ریزی کند .

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی اظهار داشت: دولت به شاخص های رهبری در معرفی وزرا به مجلس با انتخاب کابینه جوان انقلابی عمل کرد.

وی اضافه کرد: افراد معرفی شده برای تصدی پست وزارتخانه ها دارای سابقه انقلابی و جهادی هستند و مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد و همچنین قدرت اجرایی آنها بررسی های لازم را به عمل خواهد آورد.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هم باید برنامه ریزی کند و جبران کسری بودجه، تثبیت بازار سرمایه و ارز، مقابله با شیوع ویروس کرونا در دستور کار دولت قرار بگیرد.

امام جمعه آستارا با اشاره به این که عزاداران حسینی آستارا در دهه نخست ماه محرم دستورالعمل های بهداشتی را در  آئین های عزاداری رعایت کردند افزود: امیدواریم برنامه های مربوط به دهه دوم ماه محرم و اربعین حسینی هم با توجه به شیوه نامه های بهداشتی اجرا شود.

حجت الاسلام حافظ نیا توصیه کرد: مردم آستارا واکسیناسیون کرونا را جدی بگیرند و اصناف و کسبه هم نسبت به اجرای دستورات ستاد ملی ممقابله با کرونا همت کنند تا هر چه سریعتر زنجیره شیوع این ویروس قطع شود.

خطیب جمعه آستارا افزود: ستاد نماز جمعه شهرستان و مصلی برای خدمات رسانی به مردم در قالب واکسیناسیون عمومی و برنامه های مقابله با کرونا از آمادگی لازم برخوردار است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha