۱۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۴۹
کد خبر: 84466251
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آستارا خواستار رسیدگی عاجل به امور این شهرستان شد

آستارا - ایرنا - امام جمعه آستارا گفت: مشکلات مربوط به قطعی های مکرر آب و کمبود آرد برای پخت نان در این شهرستان نیازمند رسیدگی جدی مسئولان استانی است.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: زیرساخت های مربوط به شبکه آب و فاضلاب شهرستان چندین سال است که تقویت نمی شود و با وجود بارش باران با قطعی های هشت ساعته آب در طول روز مواجه هستیم.

وی با اشاره به فروش سهمیه آرد توسط برخی نانوایان متخلف و مشکل مردم شهر مرزی آستارا برای تامین نان خواستار رفع مشکل از سوی سازمان های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی گیلان و برخورد قانونی با متخلفان شد. 

وی خاطرنشان کرد: شایسته است هر چه سریعتر فرماندار شهرستان آستارا در دولت جدید منصوب و به صورت جدی و عاجل به امور این شهرستان رسیدگی شود تا حداقل مردم در تامین نیازهای اولیه با مشکل مواجه نشوند.

خطیب جمعه آستارا با بیان این که  ادامه روند برجام با عنوان مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد ، موضع گیری های رئیس جمهوری و وزیر امور خارجه در این رابطه را قابل قدردانی دانست و تصریح کرد: ادامه روند مذاکرات با طرح و الگوی جدید با هدف رفع تحریم ها باید صورت بگیرد.

وی یادآور شد: در هشت سال گذشته مذاکرات برجام در معیشت مردم هیچ تاثیری نگذاشت و وضع تحریم های ظالمانه و ایجاد بار روانی منفی در اذهان ملت ایران اسلامی از جمله آثار سوء مذاکرات بود.

حجت الاسلام حافظ نیا اضافه کرد: ادامه مذاکرات ایران با کشورهای دیگر باید با تعیین سبک و دستور جدید و با محور قرار دادن طرح راهبردی مجلس شورای اسلامی و نظارت شورای امنیت ملی صورت می گیرد.

امام جمعه آستارا با اشاره به فرار ۶ زندانی فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی گفت: انتشار این خبر باعث آبروریزی رژیم صهیونیستی شد و ناتوانی آن کشور را در مدیریت فضای کوچک زندان نشان داد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha