بهره‌برداری از گازرسانی به ۵۲۳ روستا و ۲۸۶ واحد صنعتی خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - پروژه‌های گازرسانی به ۵۲۳ روستا و ۲۸۶ واحد صنعتی استان خراسان جنوبی روز پنجشنبه در هفتاد و پنجمین پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید و بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری افتتاح شد.

به گزارش ایرنا امروز در ادامه پنجشنبه‌های افتتاح، طرح‌های ملی وزارت نفت در سراسر کشور با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری افتتاح شد و طرح‌های گازرسانی به روستاها و واحدهای صنعتی خراسان جنوبی در بیرجند با حضور استاندار و جمعی از مسوولان این استان به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در این آیین گفت: برای اجرای گازرسانی به ۵۲۳ روستای خراسان جنوبی، ۵۳۲ میلیارد تومان هزینه شده است و با افتتاح این پروژه‌ها جشن پوشش ۹۵ درصدی گازرسانی در خراسان جنوبی را خواهیم داشت.

سید محمود هاشمی افزود: گازرسانی به شهرها، روستاها و واحدهای صنعتی خراسان جنوبی در هشت سال گذشته با جهش همراه بوده است.

در هفتاد و پنجمین برنامه پویش تدبیر و امید برای جهش تولید طرح‌های ملی وزارت نفت در سراسر کشور با فرمان رییس جمهوری افتتاح شد که در این راستا ۲ هزار و ۸۰۹ روستا با ۱۸۱ هزار و ۵۷۶ خانوار و اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۱۰۸ میلیارد تومان و ۲۱ شهر با ۲۵۱ هزار و ۶۸۹  خانوار و اعتبار بالغ بر هزار و ۵۰ میلیارد تومان گازدار شدند که سهم خراسان جنوبی ۵۲۳ روستا است.

همچنین ۴ هزار و ۶۶۴ واحد صنعتی با اعتبار هزار و ۱۷۳ میلیارد تومان گازرسانی شد که این تعداد در خراسان جنوبی ۲۸۶ واحد صنعتی بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha