تعرفه به تعداد لازم در شهرستان فردوس موجود است

بیرجند - ایرنا - فرماندار فردوس گفت: تعرفه به تعداد لازم در این شهرستان پیش‌بینی شده است و در هیچ شعبه‌ای کمبود تعرفه نداریم.

حمید حلاج‌مقدم عصر جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای شهرستان فردوس افزود: استقبال مردم تاکنون خوب بوده و انتظار است که رای دادن به ساعات پایانی موکول نشود.

وی درباره موضوع اختلال در دستگاه‌های احراز هویت در نخستین ساعات رای‌گیری گفت: دستگاه احراز هویت الکترونیکی است و انتخابات در چند دوره به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، طبیعی است که با مشکل مواجه شود.

فرماندار فردوس اظهار داشت: چون این دستگاه‌ها بر بستر شبکه فعالیت می‌کند، ممکن است در ساعات اولیه آغاز رای‌گیری مشکلاتی داشته باشد که طی همان ساعات اولیه این مشکل برطرف شده و نیم ساعت بیشتر این اختلال طول نکشید.

وی گفت: این دستگاه‌ها طوری برنامه‌ریزی شده که در حالت آفلاین نیز می‌تواند عملیات رای‌گیری را انجام دهد و مردم معطل نخواهند شد.

حلاج‌مقدم بیان کرد: حتی اگر دستگاه مشکل جدی نیز پیدا کند اپراتورهای ما آموزش دیده هستند و می‌توانند استعلامات را انجام و رای‌گیری را به صورت دستی انجام دهد و بعد از برقراری ارتباط اطلاعات وارد می‌شود.

وی افزود: مشکلی در این خصوص نداریم و برخی مشکلات جزئی برطرف شده است.

فرماندار فردوس گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات قطعا حمایت مجدد خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام خواهند کرد و با لبیک به ندای رهبری، مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.

وی اظهار داشت: امیدواریم مردم با رای آگاهانه و هوشمندانه خود افراد توانمندی را هم در مدیریت اجرایی کشور و هم برای شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنند.

امام جمعه فردوس نیز با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل صالح است گفت: چه خوب است که هموطنان عزیز هرچه زودتر با وضو و قصد قربت این فریضه دینی و ملی را انجام دهند.

حجت الاسلام محمدرضا بابایی افزود: با رای حداکثری مردم، دولت قوی، انقلابی، کارآمد، فسادستیز و جهادی با پشتوانه حضور حداکثری مردم وفادار به امام و رهبری شکل خواهد گرفت تا مشکلات مردم تا حد ممکن برطرف شود.

فرایند رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور امروز جمعه (۲۸ خرداد) در ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی آغاز شد.

۳۸۲ شعبه شهری و ۶۴۲ شعبه روستایی از ساعت ۷ صبح امروز همزمان با سراسر کشور کار رای‌گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در استان خراسان جنوبی آغاز کردند.

از مجموع هزار و ۲۴ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده در استان ۴۷۷ شعبه سیار و ۵۴۷ شعبه ثابت است و امسال ۵۶۹ هزار و ۶۲۷ نفر در خراسان جنوبی واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۳۴۸ نفر رای اولی به شمار می‌روند.

انتخابات شورای اسلامی شهر در بیرجند به صورت تمام الکترونیک است اما اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و دیگر شهرهای استان به صورت دستی و با تعرفه انجام می‌شود.

مرکز شهرستان فردوس در ۲۰۰ کیلومتری شمال بیرجند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha