۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84343618
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران همدان تمدید شد

۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۳
کد خبر: 84343618
زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران همدان تمدید شد

همدان-ایرنا- مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: مهلت ثبت نام حوزه های علمیه خواهران استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تا روز سه شنبه ۱۵ تیرماه تمدید شد.

«ام کلثوم امیدی» روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مهلت ثبت نام مقطع تکمیلی (سطح سه) و بازپذیری تا روز جمعه هفتم خرداد و مقطع عمومی (سیکل و دیپلم) تا روز سه شنبه ۱۵ تیرماه تمدید شده و علاقه مندان می‌توانند از طریق وبگاه paziresh.whc.ir و مدارس علمیه سراسر استان همدان برای ثبت نام اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که پیش از این در پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ حوزه های علمیه خواهران ثبت نام کرده بودند نیز می توانند در این مدت اطلاعات خود را ویرایش و یا تکمیل کنند.

به گفته مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، تربیت بانوان مومن و کارآمد و گسترش فرهنگ دینی و مذهبی درسطح جامعه از مهم ترین اهداف فعالیت های آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران است.

امیدی اظهار کرد: بیش از  یک هزار و 100 طلبه مقطع سطح ۲ و سه در ۱۱ مدرسه علمیه استان همدان مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد، مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) سامن از دارندگان مدرک سیکل نیز پذیرش می کند و ۹ مدرسه نیز در زمینه آموزشی های تحصیلی مقطع سطح ۲ فعالیت دارند.

وی افزود: علاقه‌مندان می­ توانند برای کسب اطلاعات بیشتر دراین خصوص به دفترچه های راهنمای پذیرش مندرج در سایت سنجش و همچنین پذیرش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و یا پایگاه اینترنتی paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: آزمون مقطع تکمیلی و بازپذیری روز جمعه چهارم تیرماه ۱۴۰۰ و آزمون مقطع عمومی ویژه دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر نیز روز جمعه ۲۵ تیرماه امسال برگزار می‌شود.

امیدی با بیان اینکه سامانه «مدرس» بعد از شیوع کرونا و با توجه به ضرورت حفظ سلامت طلاب خواهر برای آموزش غیرحضوری طلاب راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: در این سامانه طلاب مدارس علمیه خواهران به صورت برخط در کلاس‌ها حاضر شده و مطالب آموزش‌ی را فرامی‌گیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha