۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84341470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج مرکز آموزشی زبان و علمی آزاد در خراسان شمالی پلمب شد

بجنورد- ایرنا- رییس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: پنج واحد مرکز  علمی آزاد و زبانهای خارجی به دلیل واگذاری غیر قانونی مجوز به غیر پلمب شد.

مسعود عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در مجموع ۱۹ مرکز علمی آزاد و زبان های خارجی متخلف شناسایی شدند که پنج مرکز آموزشی به دلیل تعدد تخلف از سوی شورای نظارت این آموزشگاهها پلمپ و فعالیتشان متوقف شد.
وی  اضافه کرد : تخلف ۱۴ مرگز دیگر نیز به دلیل اعتراض موسسان در شورای سیاستگذاری و نظارت مرکزی در دست بررسی قرار دارد و تا قبل از تایید تخلفشان از سوی شورای نظارت مرکزی این آموزشگاهها به طور موقت می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.
وی واگذاری مجوز به دیگران، جابجایی غیر مجاز مراکز و برگزاری کلاس‌های مختلط  را از جمله تخلفات این واحدهای آموزشی عنوان کرد.
رییس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: در مرحله اول پس از صدور رای در شورای نظارت بر عملکرد مراکز آموزشی و پرورشی آموزش و پرورش استان موسسان این واحدهای آموزشی می‌توانند به مدت ۲۰ روز پس از ابلاغ رای نسبت به رای صادره اعتراض کنند. 
وی گفت: همچنین در مرحله دوم پس از تایید رای استان توسط شورای  سیاست گذاری و نظارت مرکزی موسسان مراکز آموزشی و پرورشی سه ماه فرصت دارند تا به رای آن شورا به دیوان عدالت اعتراض کنند.
وی افزود: در وزارتخانه شورای سیاست گذاری و مرکزی رای های صادره را با مدارک معترضین مطابقت داده و رای نهایی را صادر می‌کنند.
در خراسان شمالی  ۲۲۵ واحد مرکز علمی آزاد و زبانهای خارجی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha