مرکز مازندران آماده استقبال از رئیس جمهور است

ساری - ایرنا - فرماندار ساری از تشکیل ستاد استقبال از رئیس جمهور در آستانه دور دوم سفر هیات دولت به مازندران خبر داد و گفت: ساری مرکز استان آماده استقبال از رئیس جمهور است.

محمدعلی نوبخت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت در قالب دور دوم سفرهای استانی به مازندران پایان هفته جاری، اظهار کرد: با تمهیدهای صورت گرفته، مرکز استان آماده استقبال از رییس جمهور و اعضای هیات دولت است.

وی از تشکیل ستاد استقبال از رییس جمهور و اعضای هیات دولت در محل فرمانداری ساری خبر داد و اظهار کرد: در این راستا پنج کارگروه ویژه و ۶ کمیته برای استقبال از رییس‌جمهور و هیات دولت در مرکز استان تشکیل شده است.

نوبخت بر لزوم استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های مرکز استان برای میزبانی شایسته‌ از رییس جمهور و اعضای هیات دولت تاکید کرد و گفت: در آستانه سفر رییس جمهور به مازندران، فضاسازی محیطی و اطلاع‌رسانی‌های لازم در راستای استقبال از آیت‌الله رئیسی و هیات همراه در شهرستان انجام‌ شده است.

فرماندار ساری با بیان اینکه برای اعتلای آینده کشور و تحقق شعار تغییر، تحول و امید آفرینی و آبادانی به نفع مردم نیازمند ساختن یک نسل با کفایت، فداکار، توسعه خواه، عدالت طلب و پرکار هستیم، گفت: تبیین دستاوردهای دولت مردمی در دستور کار رسانه‌های محیطی قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، سفر نخست آیت‌الله رئیسی همراه با تعدادی از وزرا و اعضای هیئت دولت سیزدهم به مازندران ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام شد که علاوه بر دیدار با اقشار مختلف مردم و بازدید از برخی طرح‌های زیرساختی، بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و تعیین تکلیف تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره و بر زمین مانده، نتیجه آن در نظر گرفتن ۱۷۶ مصوبه برای اجرای طرح‌های مختلف با مجموع اعتبار مصوب بیش از ۱۷۷ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال بود.

از پایان سال ۱۴۰۰ تا کنون افزون بر ۱۲۶ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های مصوب سفر نخست رئیس‌جمهور مازندران اختصاص یافت که معادل ۷۱ درصد کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌هاست.

به استناد آمارهای اعلام شده توسط دستگاه‌های اجرایی و استانداری مازندران، از مجموع ۱۷۶ مصوبه سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران ۷۸ مصوبه به طور کامل محقق شده، در ۸۹ مصوبه فرآیند اجرایی طی می‌شود و عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی طبق برنامه در حال اجراست و اجرای ۹ مصوبه نیز در حال پیگیری است.

مرکز مازندران آماده استقبال از رئیس جمهور است

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha