ثبت‌نام ۳۵۶داوطلب شوراهای اسلامی روستایی و تیره عشایر شمیرانات قطعی شد

تهران- ایرنا- فرماندار شمیرانات از نهایی شدن ثبت نام ۳۵۶ داوطلب شوراهای اسلامی روستایی و تیره عشایر در ۲ بخش لواسانات و رودبارقصران خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید مهدی ساداتی روز دوشنبه اظهار داشت: ۳۵۶ نفر در مجموع داوطلب شورای اسلامی روستا و تیره عشایر هستند که به ترتیب ۱۵۳ و ۲۰۳ نفر از بخش لواسانات و رودبار قصران ثبت نام خود را در مهلت یک هفته‌ای قطعی کردند.

وی میزان مشارکت بانوان در این دوره را بهتر از گذشته برشمرد و تصریح کرد: بانوان در بخش لواسانات و رودبار قصران به ترتیب ۱۰ و ۱۴ داوطلب در این دوره از شوراهای روستایی و تیره عشایر ثبت نام کردند که رشد افزایشی داشته است.

ساداتی شوراهای اسلامی را محور توسعه و پیشرفت دانست و گفت: تجمیع افکار و اندیشه‌های مختلف می‌تواند راهکاری کارشناسی و خلاقانه‌ای در توسعه و آبادانی و همچنین فعالیت‌های اجتماعی باشد.

به گزارش ایرنا، ۱۳۳ داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای لواسان، شمشک دربندسر و اوشان فشم میگون، از ۲۰ تا ۲۶ اسفند ماه ثبت‌نام خود را قطعی کردند.

شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و ۲ بخش لواسانات و رودبار قصران در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

این شهرستان در سال ۱۴۰۰، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را برای ۳۶ روستا و سه شهر لواسان، اوشان فشم میگون و شمشک دربندسر برگزار می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha