میرتاج‌الدینی: مجلس برای پرداخت یارانه کالایی مصمم است

تبریز-ایرنا- نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برای پرداخت یارانه کالایی به منظور حمایت از دهک های پایین جامعه مصمم است و در این راستا گام‌هایی را برداشته است.

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی روز شنبه در جمع مردم آذرشهر به مناسبت ارتحال آیت الله مصباح یزدی، حمایت از معیشت مردم را جزو برنامه های اولویت دار مجلس خواند و افزود: در گام اول این طرح به هر شهروند ایرانی مبلغی بین ۶۰ تا ۱۲۰ هزار تومان یارانه کالایی پرداخت شود.

وی اظهار داشت: در گام بعدی نیز در بودجه سال ۱۴۰۰ برخی اقدامات مهم در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی انجام شده است که امیدواریم با همراهی دولت اجرا شود زیرا مجلس به تنهایی نمی تواند موفق عمل کند.

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر با اشاره به درگذشت عمار انقلاب آیت‌الله مصباح یزدی، از وی به عنوان فیلسوف و متفکر جهان اسلام و مجاهد در عرصه علم و دانش یاد کرد که چون شهید سلیمانی در تبعیت از ولایت فقیه و رهبری اعتقاد راسخ داشت.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مصباح یزدی در پیش و پس از پیروزی انقلاب و عصر شبهه‌های عقیدتی و ایدئولوژیک علیه دین و انقلاب، در تثبیت اندیشه‎های دینی اهتمام فراوانی داشت، افزود: وی در دفاع از اسلام به صورت علمی و فلسفی و تبعیت از امام و رهبری و در مسیر انقلاب ثابت قدم بود و ما باید با الگوپذیری از علمایی چون وی و سرداران مقاومت و شخصیت مثل حاج قاسم سلیمانی این مسیر را ادامه داده و تلاش کنیم هم بر مشکلات داخلی غلبه کنیم و هم عزت اسلام و انقلاب و نظام اسلامی را در دنیا حفظ کنیم.

میرتاج الدینی با تاکید بر اینکه جامعه اگر بخواهد از ضعف و ذلت دور بماند باید ستون و محوری به نام امامت و ولایت داشته باشد، گفت: به همین دلیل است که در حوادث گوناگون و طوفان‎های مختلف برای از بین بردن انقلاب، ولایت و رهبری در چهار دهه اخیر ، امام راحل و رهبر انقلاب، وحدت جامعه را حفظ کرده و مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha