مربی تراکتور: مس رفسنجان فرصت گلزنی کمی داشت

تبریز- ایرنا- مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فرصت‌های گلزنی بسیار کمی به حریف دادیم ولی متاسفانه گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

به گزارش ایرنا، حمید مطهری پنجشنبه شب در نشست خبری پس از باخت تیم تراکتور مقابل تیم مس رفسنجان در جام حذفی، اظهار کرد: گل مس، زمانی اتفاق افتاد که روی صفا هادی خطا شده بود و بعد از آن همان توپ را تبدیل به گل کردند، ما گل بدی خوردیم و به نوعی توسط تیم حریف تنبیه شدیم.

وی گفت: نکاتی را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم که مراقب باشند و متاسفانه دقیقا از همان ناحیه گل دریافت کردیم، من وعده‌ای ندادم اما صادقانه و با دل و جان تلاش می‌کنم.

مربی تیم تراکتور افزود: به تیم مس رفسنجان و سرمربی این تیم بابت پیروزی تبریک می‌گویم، البته تراکتور هم امروز فوتبال شناور بازی کرد و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم، استفاده کنیم.

مطهری یادآور شد: مهمترین موقعیت‌مان ضربه پنالتی بود که گل نشد و روی تیم بار روانی گذاشت.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که در صحنه پنالتی رخ داد برای بازیکنان بزرگ دنیا هم می‌افتد، اگر جعفری نتوانسته پنالتی بزند، مقصر من هستم نه این بازیکن.

مطهری افزود: می‌توانستیم پنالتی را گل کنیم و بازی را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم، امروز موقعیت چندانی به حریف ندادیم، ولی متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.

مربی تیم تراکتور خاطر نشان کرد: قبلا هم گفته بودم که مس رفسنجان در دقایق آغازین هر نیمه خطرناک ظاهر می‌شود و به بازیکنان گفته بودم که در چنین دقایقی با تمرکز بالا کار کنند، آن صحنه روی صفا هادی خطا شد، ولی نباید بازی را رها می‌کرد، گل بدی دریافت کردیم.

وی افزود: بازی‌ها به شدت فشرده است و سعی کردیم به گوستاوو استراحت بدهیم، بازیکنان تعویضی باعث بهبود عملکرد تیم شدند؛ حتی امیرحسین حسین‌زاده پنالتی گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha