۱۹ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۳۸
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84178290
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شهرکرد: انقلاب اسلامی ایران دنیا را متحول کرد

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: انقلاب اسلامی ایران توانسته دنیا را متحول کند و با گذشت افزون‌بر ۴۰ سال از پیروزی انقلاب، پرچم‌ها و کاخ‌های ظلم و ستم واژگون و سرنگون شده است.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در پیام جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری که جایگزین خطبه‌های نماز جمعه در دوران شیوع کرونا شده است، تاکید کرد:جمهوری اسلامی ایران معادلات جهانی را به‌هم ریخت و جبهه مقاومت را با آن عظمت را در دنیا شکل بدهد و  امروز جهانیان چهره‌ای پوچ را درخصوص اقتدار آمریکا و اروپا شاهد هستند.
وی با اشاره به چهلمین روز شهادت دانشمند محسن فخری‌زاده یادآور شد: صهیونیست‌های جنایتکار به خیال خود با چنین اقدامات تروریستی قصد ضربه به ایران را دارند، اما آسیب و خسارت نصیب خودشان شده است.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: هم‌اکنون گاهی شرایط صهیونیست‌ها به گونه‌ای شده است که چند ساعت هم نمی‌توانند در برابر مقاومت ایستادگی کنند.
وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و مقاومت شکل گرفته در دنیا، حزب‌الله لبنان، یمن، عراق، سوریه، افغانستان و کشورهای دیگر شکل گرفته، صهیونیست‌ها و استکبار جهانی توخالی شده است.
نکونام تاکید کرد: کشورهای استکباری بیکار ننشسته‌اند و با راه‌اندازی و تبلیغات مسموم، به‌دنبال سنگ‌اندازی برابر جمهوری اسلامی هستند.
وی افزود: استکبار جهانی با اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران قصد ضربه به کشور را دارد اما نباید به آن‌ها بهانه‌ای بدهیم و آنان را امیدوارم نکنیم.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: در همین راستا افزایش مقاومت، استقامت، ولایت‌مداری، وحدت و بصیرت مورد توجه باشد.
وی یادآور شد: راه شهید سپهبد قاسم سلیمانی همچنان قوی و محکم ادامه دارد و باید مانند مرحوم آیت‌الله یزدی و مرحوم آیت‌الله مصباح، تعصب دینی، موقعیت علمی، فداکاری، ولایت‌مداری، ایمان، تواضع و اخلاقمان را در جامعه مدنظر داشته باشیم.
نکونام با اشاره به سفر قالیباف به استان اظهار داشت: سفر رییس مجلس شورای اسلامی به چهارمحال و بختیاری برکاتی دارد و البته شاید آن‌گونه که انتظار است نتیجه بخش نباشد.
وی گفت: مردم از مسوولان انتظار دارند با ورود رییس یک قوه به استان، تحول چشم‌گیرتری مشاهده شود که انتظار درستی است.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: مردم انتظار دارند با شرایط موجود، مسوولان از نزدیک مسائل و مطالبه‌های مردم را بشنوند.
وی افزود: بازدید مسوولان از نقاط محروم و سخت‌گذر چهارمحال و بختیاری از خواسته‌های اصلی بود که رییس مجلس از آن به‌ صورت هوایی دیدن کرد.
نکونام تصریح کرد: بسیاری خواسته‌های مربوط به این سفر در نشست پایانی سفر نیز جمع‌بندی و قرار شد، اجرایی شود.
وی یادآور شد:نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان چهارمحال و بختیاری همچنان پیگیری این مسائل را در دستور کار قرار دهند.
نکونام با اشاره به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در جامعه اظهار داشت: برای مهار این ویروس، مردم باید ضمن رعایت بیشتر فاصله‌گذاری اجتماعی، از ماسک استفاده و از حضور در کانون‌های جمعیتی و مراسم مختلف پرهیز کنند.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha