کاتاکارهای آذربایجان‌غربی در صدر رقابت مجازی کشور قرار گرفتند

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت: نمایندگان این استان در هفته دوم دور برگشت لیگ مجازی کاراته در بخش کاتای مردان کشور، در صدر رده‌های سنی نونهالان و خردسالان و نوجوانان و نونهالان قرار دارند.

اسفندیار محمودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم باشگاه حق نظری (الف) از این استان در گروه‌های نونهالان و خردسالان در گروه کمربندهای سفید، زرد و نارنجی و خردسالان در گروه کمربندهای آبی، سبز و بنفش با ۳۸ امتیاز تیمی، ۹ صدرنشینی و ۳۲۸.۵ امتیاز انفرادی همچنان در صدر قراردارد.

وی اظهار داشت: باشگاه حق نظری (ب) دیگر نماینده استان نیز با ۳۱ امتیاز تیمی، یک صدرنشینی و کسب ۳۲۱.۷۴ امتیاز انفرادی در رده دوم قرار گرفت.

دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در گروه کمربندهای آبی، سبز و بنفش رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان نیز باشگاه فرهنگی ورزشی حق نظری با ۳۶ امتیاز تیمی، هشت صدرنشینی و ۳۰۲.۹  امتیاز انفرادی در رده اول قراردارد.

محمودی ادامه داد: در گروه کمربندهای قهوه‌ای و مشکی رده نونهالان نیز باشگاه حق نظری با ۲۸ امتیاز تیمی، ۲ صدرنشینی و ۳۲۰.۶۴ امتیاز انفرادی بعد از تیم‌های صنعت مس کرمان (الف) و (ب) در رده سوم جای گرفت.

نمایندگان آذربایجان‌غربی در هفته‌های قبل نیز موفق به کسب مقام‌های برتر شده بودند.

در مسابقات لیگ مجازی کاتا علاوه بر تیم‌های داخلی، تیم‌هایی از سوئد، آمریکا، روسیه و فیلیپین نیز حضور دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha