اصناف بجنورد در اجرای اعمال محدودیت‌های کرونایی همراهی کردند

بجنورد-ایرنا- فرماندار بجنورد گفت: اصناف و کسبه مرکز استان در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند اعمال محدودیت‌های کرونایی همراهی داشتند.

غلامرضا عوض زاده روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ۲ روز اجرای طرح جدید محدودیت های کرونایی، تخلف قابل توجهی از بازاریان گزارش نشده است.

وی تصریح کرد: امید می رود همراهی اصناف با این طرح ادامه داشته باشد، از مردم هم انتظار می رود در اجرای این طرح همکاری داشته باشند تا در این ۲ هفته، نتیجه مورد انتظار حاصل شود.

عوض زاده با اشاره به اینکه تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح، در سطح شهر ممنوع است گفت: متخلفان ۲ میلیون ریال جریمه می شوند.

وی اظهار داشت: ۱۲ گروه، نظارت و بازرسی از سطح شهر و بازار را برعهده دارند و بازرسی ها به وسیله ۶۰ نفر از بازرسان انجام می شود.

فرماندار شهرستان بجنورد افزود: روز یکشنبه ۵۵۰ تذکر شفاهی به اصناف داده شده است، یک واحد فروشنده لوازم جشن تولد هم پلمب شد.

وی خاطرنشان کرد: محدودیت های جدید کرونا از شنبه اول آذرماه جاری اعمال شده است و در این طرح از ورود خودروهای غیربومی به شهر هم جلوگیری می شود.

وی با اشاره به تعطیلی ۲ هفته ای در محدودیت های جدید افزود: نظارت و بازرسی از فعالیت بازاریان و اصناف تشدید شده است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

فرماندار شهرستان بجنورد گفت: با اعمال محدودیت ها از اول آذر ماه، فعالیت تمامی مشاغل جز مشاغل گروه یک، ممنوع است و فعالیت مشاغل گروه یک هم، صرفا با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز خواهد بود.

خراسان شمالی از اوایل مردادماه در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است و در هفته های اخیر شمار بستری مبتلایان و فوتی ناشی از کرونا در این استان افزایش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha