۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۲۰:۰۱
کد خبر: 84110152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روز نخست لیگ دسته یک والیبال با شکست میزبان در مشهد همراه شد

مشهد- ایرنا- نخستین روز از رقابتهای دور رفت لیگ دسته یک والیبال کشور، جام سردار شهید قاسم سلیمانی امروز در مشهد با باخت تیم میزبان یعنی اشتادسازه مشهد رقم خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در رقابتهای صبح ابتدا "هوادار تهران" در سه دست پیاپی مقابل "شهرداری جوان ارومیه" با نتایج ۳۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی دست یافت.

در دیگر بازی "فولاد خراسان" از شهر نیشابور به عنوان یکی از ۲ نماینده خراسان رضوی مقابل"سرو قامتان همدان" با نتیجه سه بر یک به برتری دست یافت. والیبالیست‌های فولاد خراسان پس از پیروزی ۲۵ بر ۲۱ در دست نخست با نتیجه ۲۰ بر ۲۵ دست دوم را واگذار کردند اما در دست‌های سوم و چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ بر حریف همدانی غلبه کردند.

دربازی های عصر نیز "اشتاد سازه مشهد"، میزبان رقابتها برابر "مس رفسنجان" به میدان رفت و این دیدار نفسگیر و جذاب به ترتیب با نتایج ۲۵-۲۱، ۱۴-۲۵، ۲۵-۲۷، ۲۳-۲۵ به پایان رسید و در نهایت اشتاد سازه میزبان با نتیجه سه بر یک این دیدار را به حریف رفسنجانی واگذار کرد.

در دیگر بازی عصر "مقاومت بسیج" در دست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ "ملوان تهران" را شکست داد اما در سه دست بعدی با نتایج ۲۳-۲۵، ۱۸-۲۵، ۱۵-۲۵ مغلوب ملوان تهران شد.

بازیهای امروز در سالنهای ورزشی "مهران" و "شهید بهشتی" انجام شد.

مسابقات دور رفت لیگ دسته یک والیبال کشور در۲ مرحله انجام خواهد شد که تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، مس رفسنجان، سروقامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران، مجتمع فولاد خراسان، اشتادسازه مشهد و هوادار تهران در گروه الف و تیم‌های رعد پدافند قم، سامسونگ جویبار، عقاب ملل اردبیل، پاس گرگان، صنایع اردکان، ایرانشید چالوس، خوش سیمای آمل و هوشیار تبریز در گروه ب به مصاف هم می‌روند.

بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون والیبال، تیمهای شرکت‌کننده در لیگ دسته یک روزهای ۲۴، ۲۵، ۲۷، ۲۸ و ۳۰ آبان ‌ماه بازی و روزهای دوشنبه و پنجشنبه ۲۶ و ۲۹ این ماه نیز استراحت دارند.

در این مرحله هر تیم پنج دیدار برگزار می‌کند و پس از استراحت دو هفته‌ای برای ادامه مسابقات مرحله دوم دور رفت به شهر میزبان‌ جدید هر گروه که اعلام خواهد شد سفر خواهد کرد تا سه دیدار دیگر خود را پیگیری کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha