خیرین ۴۲ میلیارد تومان به ایتام کرمان کمک کردند

کرمان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: خیرین و نیکوکاران کرمانی طی ۶ ماهه نخست امسال ۴۲ میلیارد تومان به ‌صورت نقدی و کالایی به ایتام تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

یحیی صادقی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۴۹ هزار و ۷۶۱ حامی خیر، پشتیبانی ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان را بر عهده‌ دارند که از این تعداد ۹۸ نفر مقیم خارج از کشور هستند.

وی با بیان اینکه  ۱۹ هزار و ۴۹۲ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند تصریح کرد: ۶ هزار و ۴۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته استان فاقد حامی هستند که از خیرین دعوت می کنیم تا با شرکت در طرح اکرام ایتام از آنها حمایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان اظهار داشت: افرادی که تمایل به حمایت از ایتام دارند می توانند به سایت ekram.emdad.ir و به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان مراجعه کنند و همچینین در طرح هر کارمند یک حامی مشارکت کنند.

وی ادامه داد: حامیان خیر با تماس با شماره تلفن ۹۰۲۹۱۵۱۰۵۲ و ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۴ در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام تحت حمایت این نهاد حمایت کنند.

صادقی بیان کرد: حمایت از ایتام از اولویت های این نهاد است که  با حمایت و مشارکت خیرین در شرایط سخت دوران بیماری کرونا به خوبی انجام گرفته و ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha