۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84051780
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۵ هزار لرستانی تحت پوشش شبکه افلاک قرار می‌گیرند

خرم‌آباد – ایرنا – استاندار لرستان گفت: ۸۵ هزار نفر از شهروندان استان بر اساس تفاهم نامه‌ منعقد شده با رسانه ملی تا ۲ سال آینده برنامه‌های شبکه استانی افلاک (صدا و سیمای مرکز لرستان) را دریافت می‌کنند.

به گزارش ایرنا سیدموسی خادمی روز چهارشنبه در جلسه انعقاد تفاهم نامه با معاونت توسعه ارتباطات و فناوری رسانه ملی افزود: در حال حاضر ۹۶ درصد لرستان تحت پوشش شبکه استانی قرار دارد و این حق مردم است که در تمامی نقاط، دسترسی مطلوبی به برنامه های صدا و سیما داشته باشند.

وی اظهار داشت: امروز تفاهم نامه ای در همین راستا بین صدا و سیما و استانداری لرستان امضا شده است تا ۲ سال آینده تمام نقاط کور استان تحت پوشش شبکه ملی قرار بگیرند.

وی افزود : اجرای مفاد این تفاهم نامه حدود ۲۴ میلیارد تومان هزینه دارد که بخشی از آن توسط استان و مابقی با مشارکت صدا و سیمای مرکز تامین خواهد شد و باتوجه به شرایط خاص بیماری کووید ۱۹ و روی آوردن مردم به آموزش های از راه دور با جدیت دنبال می شود.

استاندار لرستان گفت:‌ بر اساس این تفاهم نامه، تجهیزات و امکانات لازم در استان بروز رسانی و مستقر شده است تا مردم بتوانند عادلانه از این فرصت ملی برخوردار شوند.  

خادمی تصریح کرد: صدا و سیما نقش مهمی در آگاهی بخشی مردم دارد و به یک دانشگاه فرهنگی تبدیل شده است که در حال حاضر چهار درصد از شهروندان لرستان از این فرصت بی بهره هستند و به آن دسترسی ندارند.

وی گفت: این تعداد  شامل حدود ۸۵ هزار نفر در قالب ۲۰ هزار خانوار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha