مرحله نخست مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری کرمانشاه آماده افتتاح ‌شد

کرمانشاه- ایرنا- سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه، از افتتاح مرحله نخست مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان در روز شنبه ۲۹ شهریور با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، دکتر طیبی رییس جهاد دانشگاهی کشور و استاندار کرمانشاه خبر داد.

«سیامک آزادی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه با ۶ هزار مترمربع فضای کارگاهی و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری کرمانشاه، محل استقرار سوله کارگاهی ۲۰ شرکت دانش بنیان و واحد فناور در حوزه های زیستی و گیاهان دارویی، صنایع شمیایی، کشاورزی و غذایی و فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

وی افزود: قرار است در این سفر دکتر ستاری از پیشرفت مرحله دوم مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با کاربری حوزه های زیستی و فرآوری گیاهان دارویی بازدید کند. 

آزادی تصریح کرد: در ادامه معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از نمایشگاه توانمندی‌های محصولات فناورانه ۵۰ شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه و مرکز گیم و پویانمایی و مرکز نوآوری کشاورزی هوشمند بازدید و با جوانان فناور و مدیران عامل شرکت های دانش بنیان استان گفت و گو خواهد کرد.

سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در ادامه افزود: دکتر ستاری در ادامه با حضور در محل پروژه برج فناوری پارک علم و فناوری استان از نزدیک در جریان پیشرفت ساخت این پروژه نیز قرار می گیرد.

به گفته او همچنین بازدید از شرکت دانش بنیان زیست تولید رازی و شرکت دانش بنیان پژوهان صنعت کرمانشاه از واحدهای تحت حمایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه و حضور در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید و دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه از دیگر برنامه های این سفر است.

سرخط اخبار استان‌ها