۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۲۳
کد خبر: 84017563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار طرح آموزشی و خدماتی در بابل افتتاح و کلنگ‌زنی شد

ساری - ایرنا- چهار طرح آموزشی و خدماتی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان امروز چهارشنبه همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت در بابل افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایرنا ، طرح های افتتاح شده شامل تصفیه خانه فاضلاب مرکز شهرک صنعتی بابلکنار با اعتبار ۶ میلیارد تومان، دبستان ۶ کلاسه گنج دانش با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در گنج افروز ، کتابخانه عمومی شهید بابایی در روستای پایین بیشه سر در زمینی به مساحت ۲۵۷ متر مربع با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان بود.

همچنین در این روز عملیات اجرایی هنرستان خیرساز شهر آبی با زیر بنای یک هزار و ۴۵۰ متر مربع و با اعتبار پنج میلیارد تومان در روستای سلطان محمد طاهر آغاز شده است.

فرماندار بابل در حاشیه افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بابلکنار گفت: امروز بسیار خرسندیم که با وجود محدودیت های مالی یکی از طرح های مهم زیست محیطی در بخش گردشگر پذیر بابلکنار در جنوب بابل افتتاح شد.

قربانعلی ولیزاده بورا افزود: همچنان که ایجاد اشتغال و توسعه صنعت از جمله اولویت های کاری دولت می باشد حفظ محیط زیست و جلوگیری از رهاسازی فاضلاب های صنعتی در رودخانه ها و محیط های جنگلی از جمله دغدغه های مهم مجموعه محسوب می شود.

وی گفت: زمانی می توانیم به توسعه متوازن دست یابیم که برای اجرایی کردن طرح های عمرانی نظر کارشناسی زیست محیطی اعمال شود.

همزمان با هفته گرامیداشت دولت ۴۷ طرح عمرانی و زیرساختی با اعتبار بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha