شهر همدان صاحب سومین مجتمع فرهنگی شد

۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۸:۲۱
کد خبر: 83908573
شهر همدان صاحب سومین مجتمع فرهنگی شد

همدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از راه‌اندازی مجتمع فرهنگی شهید قاسم سلیمانی در منطقه شهرک مدنی و افزایش تعداد مجتمع‌های فرهنگی این شهر به سه مورد خبر داد.

احمدرضا احسانی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجتمع فرهنگی هنری چند منظوره شهید قاسم سلیمانی آماده خدمات رسانی به مردم شده است و به زودی در آیینی بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان ادامه داد: این اقدام در راستای عدالت فرهنگی و توزیع مناسب امکانات و با پیگیری و حمایت استاندار همدان صورت گرفت. 

وی اضافه کرد: بخشی از ساختمان این مجتمع در اختیار هنرستان هنرهای زیبا است که در رشته‌های گرافیک، نمایش و سینما هنرجو می‌پذیرد و در بخش دیگر، قسمت‌های مختلف مجتمع فرهنگی هنری دایر شده است.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: این مجتمع فرهنگی و هنری شامل کتابخانه، سالن آمفی تئاتر، گالری و دفاتر انجمن‌ها است که در شیفت صبح و عصر به فعالیت گروه‌های هنری و ادبی، اکران فیلم و کارگاه‌های آموزشی اختصاص دارد.  

احسانی افزود: ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و راه‌اندازی این مجتمع نیاز بود که قسمتی از آن با همکاری و مساعدت فرماندار همدان تامین می‌شود.  

وی با اشاره به اجرای چند طرح عمرانی در سطح استان گفت: این طرح‌ها با کمک دولت و تخصیص و جذب اعتبار مورد نیاز در حال احداث هستند.  

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان مجتمع شهید مظاهری نیز در شهر مریانج همدان مراحل تجهیز سالن سینما را طی می‌کند و به زودی بهره‌برداری می‌شود. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha