۲۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۳
کد خبر: 83845609
T T
۰ نفر

۱۴ هزار تماس با مرکز اورژانس خمین برقرار شد

۲۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۳
کد خبر: 83845609
۱۴ هزار تماس با مرکز اورژانس خمین برقرار شد

خمین - ایرنا - سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: بیش از ۱۴ هزار تماس در سال جاری با مرکز اورژانس پیش بیمارستانی(۱۱۵) این شهرستان از سوی مردم صورت برقرار شده است.

«اسماعیل تیرانی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود:  ۱۹۱ مورد از این ماموریت‌ها مربوط به حوادث ترافیکی با ۲۹۰ نفر مصدوم  و ۷۲۶ مورد در حوزه حوادث غیرترافیکی با ۷۴۹ نفر مصدوم بوده است.
وی اظهار داشت: چهار نفر از مصدومان ترافیکی امسال خمین بر اثر شدت حادثه  قبل از رسیدن نیروهای اورژانس جان خود را از دست دادند.
سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی خمین اضافه کرد: میانگین زمان رسیدن به محل حادثه در ماموریت های شهری اورژانس خمین  پنج دقیقه و در ماموریت‌های جاده‌ای ۱۰ دقیقه  است که از میانگین کشوری پایین‌تر می‌باشد.
تیرانی گفت: عملیات اجرایی مرکز پیام ۱۱۵ و پایگاه دوم اورژانس شهری با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال و کمک یک خیر آغاز شده و این مرکز با مساحت ۳۰۰ متر مربع ایجادمی‌شود.

وی تحویل یک دستگاه آمبولانس از سازمان اورژانس کشور و یک مورد اعزام هوایی مصدوم به مرکز استان  را از مهمترین اقدامات اورژانس پیش‌بیمارستانی خمین در سال جاری بیان کرد.
سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی خمین یادآور شد: مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان با ۲۷ نیروی انسانی دارای یک مرکز اپراتوری، یک پایگاه شهری، سه پایگاه جاده‌ای و چهار دستگاه آمبولانس فعال است.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارای یک بیمارستان با خدمات درمانی و بستری است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha