۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 83835727
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سازمان لیگ پروتکل‌های اجتماعی ورزشگاه بوشهر را تایید کرد

بوشهر-ایرنا- سرپرست دبیرخانه هیات فوتبال استان بوشهر گفت: روز گذشته نماینده سازمان لیگ از ورزشگاه شهید مهدوی محل میزبانی تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر بازید و رضایت خود پیرامون اجرایی شدن پروتکل‌های اجتماعی آن را اعلام کرد.

حسین مرادی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای رعایت پروتکل‌های اجتماعی براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی می‌شود به شکل چرخشی از عکاسان خبری دارای مجوز از سازمان لیگ که بیشترین حضور در دیدارهای گذشته نمایندگان استان بوشهر در لیگ برتر داشته‌اند برای پوشش تصویری ادامه مسابقات دعوت شوند.

وی بیان کرد: بسترهای الکترونیکی لازم برای پوشش مصاحبه‌های خبری پیش و پس از این دیدار آماده شده و خبرنگاران دارای مجوز و کارت خبری از سازمان لیگ برتر می‌توانند از طریق یک درگاه به شکل برخط در این نشست‌های مجازی حضور داشته باشند.
مرادی یادآور شد: در ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور، دیدار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجد سلیمان روز یکشنبه هشتم تیرماه جاری در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار می‌شود.
شاهین بوشهر اکنون با ۱۶ امتیاز از ۲۱ بازی انجام شده در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد.
سرمربی کروات این تیم به دلیل محدودیت‌های کرونایی تاکنون موفق به حضور در ایران نشده‌است و در بازی یکشنبه‌شب شاهینی‌ها مهرداد کریمیان هدایت این تیم را عهده‌دار خواهد بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha