۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۳۲
کد خبر: 83784252
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۶ واحد اقامتی در آذربایجان‌غربی پلمب شد

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۳۲
کد خبر: 83784252
۳۶ واحد اقامتی در آذربایجان‌غربی پلمب شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۳۶ واحد اقامتی غیرمجاز به خاطر پذیرش مسافر در استان پلمب شده است.

جلیل جباری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدها در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به علت پذیرش غیرقانونی مسافر با همکاری اداره‌ نظارت بر اماکن نیروی انتظامی پلمب شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۹ مورد خانه مسافر، سه مورد مهمانپذیر، یک مورد هتل و  ۱۳ مورد سوئیت بود، اضافه کرد: از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا در سطح استان به واحدهای اقامتی ابلاغ شد که از پذیرش هرگونه مسافر خودداری کنند ولی برخی واحدها از این مصوبه پیروی نکردند.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا رصد و جلوگیری از فعالیت مراکز اقامتی غیرمجاز در استان همچنان در دستور کار قرار دارد.

جباری درباره سایر اقدامات این اداره کل در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا در استان در سال جاری گفت: طبق بخشنامه‌های ابلاغ شده از طرف وزارتخانه ضدعفونی و گندزدایی اماکن اقامتی و هتل‌های آذربایجان‌غربی انجام و طی این عملیات تمامی تاسیسات گردشگری و اماکن اقامتی استان ضدعفونی شدند.

این استان دارای بیش از ۳۶ هتل، ۵۳ مهمانپذیر، ۶ اقامتگاه بوم‌گردی، ۸۲ دفتر خدمات گردشگری، ۴۳ واحد پذیرائی بین راهی، یک سفره‌خانه سنتی، ۲ مجتمع گردشگری و ۵۸ منطقه نمونه گردشگری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha