۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 83698716
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعطیلی اماکن عمومی در میاندوآب رصد می‌شود

۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳
کد خبر: 83698716
تعطیلی اماکن عمومی در میاندوآب رصد می‌شود

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: تعطیلی و ممنوعیت فعالیت باشگاه‌های ورزشی، تالارها و قلیان‌سراهای این شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا مورد رصد قرار می‌گیرد.

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:  ۲۰ باشگاه ورزشی و ۴۵ تالار و قهوه‌خانه این شهرستان تا اطلاع بعدی از ارائه خدمات منع شده است و صاحبان این اماکن عمومی نباید در این زمینه تخطی کنند. 

وی افزود: چهار تیم از ماموران شامل معاونت نظارت بر اماکن عمومی، پلیس امنیت فرماندهی انتظامی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و اتحادیه صنوف به تداوم تعطیلی این مکان‌ها نظارت می‌کند. 

به گزارش ایرنا کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون حدود ۲.۱ درصد گزارش شده است.

این ویروس به عنوان نوع هفتم از خانواده ویروس کروناها همچنان ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی به شمار می‌رود.

طبق آخرین آمار، یک‌هزار و ۵۰۱ نفر در ۲۷ استان درگیر ویروس در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۶۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۲۹۱ نفر هم با بهبودی کامل ترخیص شده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha