۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 83688429
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع سهام عدالت در قزوین تا یک هفته ادامه دارد

۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۰۴
کد خبر: 83688429
توزیع سهام عدالت در قزوین تا یک هفته ادامه دارد

قزوین - ایرنا - توزیع سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 97 در قزوین که از شنبه هفته جاری از سوی بانک‌های عامل استان آغاز شده تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

فهیمه لزگی، معاون اداره کل امور اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به 765 هزار و 531 مشمول دریافت سهام عدالت در این استان، اظهار داشت: حدود 10 درصد از افراد مشمول تاکنون موفق به ثبت شماره شبای خود در سامانه سهام عدالت نشده‌اند.

به گفته وی، مشمولانی که تاکنون موفق به دریافت سود سهام عدالت خود نشده‌اند در صورتی که شماره شبای خود را دریافت و در سامانه این سهام اعلام کنند، علاوه بر دریافت سود سال 97، سود مراحل نخست و دوم نیز به حساب آنان واریز خواهد شد.

لزگی با اشاره به میزان پرداختی سود سهام عدالت، گفت: سود سهام عدالت آن دسته از مشمولانی که مابقی ارزش سهام خود را تکمیل و آن را به 10 میلیون ریال رسانده باشند به همراه مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد به میزان 2 میلیون و 50 هزار ریال و برای سایر افراد نیز یک میلیون و 50 هزار ریال در نظر گرفته شده است.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین تاکید کرد: هم اکنون ثبت نام جدیدی در این حوزه نداریم و به محض ابلاغ دستورالعمل‌های جدید، مراحل ثبت نام را آغاز خواهیم کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha