فرماندار: گازرسانی به شهر خاش ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد

زاهدان- ایرنا- فرماندار خاش سیستان و بلوچستان با اشاره به پیشرفت بالای ۸۰ درصدی شبکه گاز شهری گفت: دولت برای اجرای ۳۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی و نصب ۱۴ ایستگاه هزار میلیارد ریال در این شهر هزینه می‌کند.

صاحب گل صالحی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روند گازرسانی به خاش در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اجرا و تکمیل پروژه گازرسانی به این شهرستان افزون‌بر ۳۶ هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد که به همت پیمانکار و همکاری مطلوب شهرداری پروژه شبکه گاز شهری خاش تا پایان امسال به اتمام برسد.
فرماندار خاش گفت: بر اساس گفته‌های مسوولان شرکت گاز، کار طراحی و برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه گازرسانی به سه شهر میرجاوه، نوک آباد و ده رئیس ایرندگان و ۶۰ روستای این شهرستان با اعتبار یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.
وی بیان کرد: خط انتقال گاز ایرانشهر به پالیزان ایرندگان و خاش با پیشرفت مطلوبی در حال کار است.
صالحی ادامه داد: این پروژه به طول ۱۵۰ کیلومتر و با پیش بینی اعتبار اولیه ۱۶۰ میلیارد تومان از مرداد ۹۸ آغاز شده و بر حسب تعهد پیمانکار در زمستان ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.
وی  گفت: این پروژه با نصب لوله‌های ۱۶ و ۲۰ اینچی با روش EPC طراحی، خرید کالا و اجرا به همت شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و پیمانکاری شرکت انهار در حال کار بوده و حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
فرماندار خاش افزود: با توجه به شرایط متفاوت آب و هوایی و وجود کارخانه سیمان، گازرسانی به این شهرستان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
وی بیان کرد: گازرسانی به شهر خاش از مطالبات مهم مردمی بوده که به برکت دولت تدبیر و امید این خواسته به حق مردم محقق شد.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha