۲۴ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 780
کد خبر: 83633731
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سخنگوی نُجَباء: جبهه یکپارچه مقاومت عراق تشکیل می شود

تهران - ایرنا - سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء، با اشاره به نشست اخیر رهبران گروه‌های مقاومت عراق اعلام کرد که این گردهمایی با هدف تشکیل جبهه یکپارچه مقاومت برگزار شد.

به گزارش امروز (سه شنیه) دفتر جنبش مقاومت اسلامی نجباء در ایران، «نصر الشَمَّری» سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء، با اشاره به نشست اخیر رهبران گروه‌های مقاومت عراق خاطرنشان کرد که این گردهمایی با هدف تشکیل جبهه یکپارچه مقاومت جهت اخراج نیروهای آمریکایی و سایر نیروهای بیگانه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، به‌گفته وی، در این راستا توافق شد که تلاش‌ها در همه زمینه‌ها منسجم و هماهنگ باشد.

سخنگوی نُجَباء نتیجه این نشست مشترک را اجماع بر خروج کامل و حتمی نیروهای آمریکایی اعلام و تصریح کرد: گروه‌های مقاومت عراقی به دولت و پارلمان عراق مهلت دادند تا راهکارهای دیپلماتیک و سیاسی را برای پایان دادن به حضور نظامی بیگانگان دنبال کنند.

الشمری تاکید کرد: تعیین سقف زمانی مشخص برای خروج کامل نیروهای آمریکایی از عراق ضروری است و به هیچ وجه نباید این بازه زمانی نامحدود باشد.

پس از هدف قرار گرفتن خودروی حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس جانیشن نیروهای بسیج مردمی عراق در ۱۳ دی ماه جاری در خروجی فرودگاه بغداد و شهادت این دو سردار دلارو و هشت نفر از یاران ایشان، پارلمان عراق در مصوبه ای خواهان اخراج تروریست های آمریکایی از عراق شد.   

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha