۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 83632218
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک مقام مسئول: اندیشه سیستمی باید جایگزین تفکر جزیره‌ای در مدارس شود

شهرری - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: باید تفکر سیستمی جایگزین تفکر جزیره‌ای در مدارس شود چرا که با وجود آن نمی‌توان به یک نظام کاربردی دست یافت.

میررضا شفیع پور روز دوشنبه در نشست شورای راهبری آموزش متوسطه دوره اول اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران  با اشاره به اهمیت کیفیت بخشی آموزشی در دوره اول متوسطه با بیان اینکه نیاز به تغییر در سیستم را ضروری خواند و اظهار داشت: تغییرعادات قدیمی با وجود دشوار بودن اصلاح شده و به شیوه‌ها و سبک‌های نوین آموزشی دنیا مجهز شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خاطرنشان کرد: ساختار حجیم اداری کشور یکی از چالش‌های نظام آموزشی است که باید این مانع رفع شود.

این مسئول اضافه کرد: این ساختار حجیم منجر به تولید بخشنامه‌های متعدد می‌شود که باید در جهت تعدیل آن تلاش کرده و به سمت سوی عملیاتی کردن کارها پیش رفت.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری(ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان(یک و۲) است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha