راه سردار سلیمانی ادامه دارد

تهران- ایرنا- اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار ایران در بیانیه ای اعلام کرد همچنان که رهبر انقلاب فرمود کار و راه سردار سلیمانی متوقف و بسته نخواهد بود که او خود در همه عمر راه سیدالشهدا(ع) را می‌رفت.

به گزارش روز شنبه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، در پی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار ایران، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بیانیه ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: داغ شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، مرد روزهای سخت و سردار جبهه‌های دشوار، حرارتی است که در کرانه عشق مولای شهیدمان حسین، هرگز خاموش و سرد نخواهد شد.

همچنین در بخشی دیگر از این بیانیه عنوان شده است: در این مسیر سرخ، علم بر زمین نخواهد ماند و قاسم‌هایی که چشمشان به قاسم‌بن‌الحسن است، پرچم حاج‌قاسم را به دست خواهند گرفت و تا رساندن این پرچم به دست مبارک مولای جهان، آن انتقام‌گیرنده بزرگ خون خدا، از پای نخواهند نشست.

این بیانیه می افزاید: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کل کشور، رسیدن به پاداش سال‌ها مجاهدت خالصانه را به سردار شهید و همه شیفتگان راه و منش او تبریک و تسلیت می‌گوید. همه قاسم‌های نوجوان این‌ سرزمین استوارتر از همیشه همانند همه همکلاسی های شهیدشان آماده گرفتن انتقامی سخت در خط جهاد اند و راهی را که از خون حاج‌قاسم‌ و یارانش سرخ است، ادامه خواهند داد.

به گزارش ایرنا، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت بامداد روز جمعه در حمله تروریستی نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

بر اساس اعلام پنتاگون وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله را دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha