۹ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 2082
کد خبر: 83613515
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم صهیونیستی بخشی از درآمد مالیاتی تشکیلات خودگردان را بلوکه کرد

تهران- ایرنا- کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با طرح پیشنهادی نفتالی بنت وزیر جنگ این رژیم برای بلوکه کردن ۱۴۹ میلیون شیکل (۴۳ میلیوین دلار ) از درآمدهای مالیاتی تشکیلات خودگردان موافقت کرد.

رژیم صهونیستی مدعی است تشکیلات خودگردان پارسال این مبلغ را صرف پرداخت حقوق اسرای فلسطینی کرده بود.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم بر همین اساس، از سال آینده هر ماه ۱۲.۵ میلیون شیکل از درآمدهای مالیاتی تشکیلات خودگردان بلوکه خواهد کرد.

نفتالی بنت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که سیاست های ضد فلسطینی دارد، پیشتر به دنبال تایید کابینه برای انجام این کار بود.

رژیم صهیونیستی در ژوئیه ۲۰۱۸ (تیر ۹۷) طرحی را تصویب کرد و طبق آن به صورت ماهیانه مقداری از مالیات تشکیلات خودگردان فلسطین را بلوکه می کند. رژیم اسرائیل مدعی است که تشکیلات خودگردان از پول مالیات برای کمک به خانواده قربانیان عملیات شهادت طلبانه و اسرای فلسطینی استفاده می کند.

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی که پیش نویس این قانون را تحت عنوان کاهش حقوق خرابکاران ارائه کرده بود، مدعی شد: تشکیلات خودگردان حدود ۳۰۰ میلیون دلار یعنی ۷ درصد از بودجه خود را صرف پرداخت حقوق اسرا و خانواده های آنها می کند.

رژیم صهیونیستی پیشتر حدود ۱۴۵ میلیون دلار از مالیاتی را که به نیابت از تشکیلات خودگردان فلسطین جمع آوری می کرد، تصاحب کرده است.  

بنت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به دنبال ارائه گزارشی است تا تشکیلات خودگردان را متهم به پرداخت حدود ۴۳ میلیون دلار به اشخاص غیر کند. این گزارش اجازه را به رژیم اسرائیل می دهد که مبالغ را از مجموع پرداختی به فلسطینی ها کسر کند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha