توصیه به «پوچتینو»؛ «با طناب آرسنال به چاه نرو»

تهران- ایرنا- نزدیکان و مشاوران «مائوریتسیو پوچتینو» به او توصیه کرده‌اند که پیشنهاد باشگاه آرسنال را رد کرده و منتظر پیشنهادی بهتر بماند.

پوچتینو که به تازگی از سمت خود در تاتنهام برکنار شده و «خوزه مورینیو» جای وی را گرفته است، یکی از نامزدهای ترجیحی نشستن روی نیمکت توپچی‌های لندن پس از برکناری «اونای امری» است.

مرد آرژانتینی سال گذشته تاکید کرده بود که «هرگز» هدایت آرسنال را نخواهد پذیرفت و دوستانش از وی خواسته‌اند تا همچون گذشته به حرف خود متعهد مانده و هدایت توپچی‌ها را قبول نکند.

بایرن مونیخ نیز نسبت به ارائه پیشنهاد به پوچتینو بی‌علاقه نبوده و تمایل دارد برای این کار تا تابستان منتظر بماند.

منابع نزدیک به پوچتینو معتقدند او باید کمی استراحت کرده و در عین حال منتظر رسیدن پیشنهاد از یکی از تیم‌های بزرگ اروپایی همچون بایرن، رئال یا منچستر یونایتد بماند.

این نگرانی وجود دارد که پوچتینو با قبول هدایت آرسنال، نه تنها میزاث خود را در تاتنهام تخریب کند بلکه خود را در شرایطی به مراتب بدتر از آنچه به‌تازگی در تاتنهام در آن قرار داشت، گرفتار کند.

توپچی‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نبرد سختی را انتظار می‌کشند و در صورت قرار نگرفتن در جمع چهار تیم نخست، حتی امکان از دست دادن «پیر امریک اوبامیانگ» و «الکساندر لاکازت» نیز برای آنان محتمل است.

این موضوع دست هر سرمربی تازه واردی را بسته و بودجه‌ای محدود را برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات در اختیارش قرار خواهد داد. آرسنال به شدت نیازمند تقویت خط دفاعی خود دارد.

آرسنالی‌ها برای سر و کله زدن با فهرست طولانی جانشینان احتمالی امری که پوچتینو، «برندن راجرز»، «مایکل آرتتا»، «مکس آلگری» و «کارلو آنچلوتی» را در بر می‌گیرد، از فرصت خود استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر «فردی لیونگ‌برگ» دستیار امری به طور موقت هدایت آرسنال را برعهده داشته و هیچ ایده‌ای از اینکه چه مدت این سمت را در اختیار خواهد داشت، در ذهن ندارد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد با قراردادی دائمی روی نیمکت آرسنال ادامه دهد یا خیر، گفت: خواهیم دید چه اتفاقی رخ می‌دهد؛ در حال حاضر فوت و فن‌ها را یاد می‌گیرم و پیش از این نیز هر کاری که توانستم برای آماده شدن، انجام دادم. البته برای من افتخار است که باشگاه فکر کند برای قبول چنین مسئولیت بزرگی آماده‌ام.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha