«نلسون» مورینیو: در یونایتد هرگز نباختم، یا بُرد بود یا درس

تهران- ایرنا- «خوزه مورینیو» در آستانه دیدار تاتنهام مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد، تاکید کرد که هیچ دشمنی با یونایتد و هواداران این تیم نداشته و با اشاره به جمله مشهور «نلسون ماندلا» مدعی شد که در یونایتد هرگز شکست نخورده است.

مرد پرتغالی برای نخستین بار از زمان برکناری از سمت خود در یونایتد در دسامبر سال گذشته، وارد اولدترافورد خواهد شد.

او در این باره اظهار داشت: دشمن خونی منچستر نیستم اما مربی تیمی هستم که تلاش می‌کند مقابل یونایتد برنده باشد. فکر می‌کنم آنها اینگونه به من نگاه خواهند کرد. «اوله گانر سولسشر» نیز مربی است که برای اهدای سه امتیاز به هواداران یونایتد تلاش می‌کند و البته که آنها از او حمایت می‌کنند نه من.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم استقبال خوبی از من خواهد شد اما در جریان بازی حمایت برای سولسشر خواهد بود. آنها تیم‌شان را دوست دارند و همین احساس را به سولسشر دارند.

مورینیو یونایتد را در حالی ترک کرد که شیاطین سرخ در رتبه ششم بوده و از ۱۷ بازی افتتاحیه خود تنها ۲۶ امتیاز کسب کرده بودند.

اما آنها در فصل جاری پس از ۱۴ بازی با ۱۸ امتیاز نهم است؛ جایگاهی که آینده سولسشر را در معرض خطر قرار داده است.

مورینیو در پاسخ به شرایط کنونی یونایتد گفت: اولدترافورد برای من یک فصل تمام شده است. این باشگاه را ترک کردم و از زمانی که در اختیار داشتم برای پردازش همه اتفاقات استفاده و خودم را برای چالش بعدی مهیا کردم. برای من منچستریونایتد در کتاب تجربیاتم نشست. چیزی شبیه آنچه نلسون ماندلا گفت: شما هرگز نمی‌بازید، یا می‌برید یا یاد می‌گیرید.

وی افزود: در یونایتد هم بردم و هم یاد گرفتم. زمانی هم که باشگاه را ترک کردم، روزهای خوبی داشتم. آنالیز یونایتد وظیفه من نیست. بازگشت به اولدترافورد بازگشت به جایی است که خوشحال بودم. می‌توانید به دفتر من بروید و خواهید دید که هنوز یک دوجین عکس‌ از دوران حضور در یونایتد دارم.

مورینیو شروع بی‌نقصی در تاتنهام داشته و هر سه بازی افتتاحیه خود را روی نیمکت این تیم با پیروزی پشت سر گذاشته اما ابهامات پیرامون چند تن از بازیکنان کلیدی این تیم همچنان مطرح است.

مورینیو در این باره تاکید کرد: نمی‌خواهم در مورد موضوعات شخصی و فرد به فرد حرف بزنم؛ اگر بگویم با «دنیل لوی» (رییس باشگاه) در مورد اریکسن، آلدرویرلد و فرتونگن حرف نزده‌ام، دروغ گفته‌ام. در حال حاضر با بازیکنان نیز حرف می‌زنم اما این موضوعات چیزی نیست که بخواهم وارد جزئیات آن شوم. هر سه بازیکن آماده‌اند تا موضوعات مرتبط با قرارداد خود را فراموش کنند و مهم‌ترین موضوع همین است زیرا در سه جبهه می‌جنگیم و این بازیکنان مهره‌های مهمی برای ما و هواداران هستند. به آنان اعتماد دارم.

سرمربی پرتغالی با آن مرد منزوی یک سال پیش در اولدترافورد تفاوت چشمگیری کرده است؛ او نیم ساعت زودتر برای نشست‌های خبری حاضر می‌شود. در برابر خبرنگاران رفتار آرام خود را حفظ می‌کند و به خوبی می‌داند که قادر است سولسشر را به سمت درهای خروج از اولدترافورد هل دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha