پیام «آقای مترجم» از شمال لندن به «امری»؛ غصه نخور «میامی گو»

تهران- ایرنا- آقای خاص پس از برکناری «اونای امری» از سمت سرمربیگری باشگاه آرسنال، به زبان اسپانیولی، با مرد اسپانیایی ابراز همدردی کرد.

«خوزه مورینیو» بدنبال برکناری «مائوریتسیو پوچتینو» از سمت خود در باشگاه تاتنهام، تنها یک هفته است که شغل جدیدی پیدا کرده و این در حالی است که حالا باشگاه دیگری در شمال لندن جا پای اسپرز گذاشته است.

امری از تابستان سال ۲۰۱۸ و بدنبال قطع همکاری توپچی‌های لندن با «آرسن ونگر» هدایت این تیم را بر عهده گرفت اما زنجیره نتایج ضعیف و ناخوشایند، به حضور وی در ورزشگاه امارات پایان بخشید.

در این بین، مورینیو هفته گذشته به شمال لندن وارد شد و در ۲ دیدار افتتاحیه خود روی نیمکت اسپرز، ۲ پیروزی شیرین به دست آورد.

سرمربی اسبق تیم‌های چلسی، منچستریونایتد و رئال مادرید در نشست خبری پیش از دیدار تاتنهام مقابل بورنموث پیامی برای امری فرستاد.

مورینیو به خبرنگاران گفت: هیچ داستان غم‌انگیزی رخ نداده است دوست من؛ ادامه بده و خیلی زود باشگاه دیگری پیدا می‌کنی.

«میامی گو» در زبان اسپانیولی، «دوست من» معنی می‌دهد.

آقای خاص تاکید کرد که وی در حال حاضر تاتنهام را با هیچ باشگاه دیگری در جهان عوض نمی‌کند؛ در واقع بدنبال شایعات منتشر شده مبنی بر تماس باشگاه آرسنال با وی پیش از سپرده شدن سکان هدایت تاتنهام به او، مورینیو این اظهارات را به زبان آورد.

مرد ۵۶ ساله در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از تاتنهام، باشگاه آرسنال به وی نزدیک شده بوده یا خیر، گفت: گفتن این موضوع به شما هیچ فایده‌ای ندارد؛ اینجا بسیار خوشحالم و نمی‌توانم حتی به احتمال رفتن به باشگاه دیگری فکر کنم؛ اگر باشگاه دیگری را به من پیشنهاد کنید جواب من نه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha