۷ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۴۱
کد خبرنگار: 2448
کد خبر: 83573044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توییتر حساب نامزد کنگره را به خاطر توهین به نماینده مسلمان بست

تهران - ایرنا - به دنبال توهین "دانیل استلا" نامزد جمهوریخواه انتخابات کنگره آمریکا به "ایلهان عمر" نماینده مسلمان دموکرات، شبکه اجتماعی توییتر حساب کاربری استلا را بست.

به گزارش روز پنجشنبه روزنامه واشنگتن پست، استلا در پیامی توییتری نوشت: اگر اتهامات مربوط به عمر مبنی بر ارسال اسناد حساس و محرمانه به ایران ثابت شود، وی باید اعدام شود.

اگرچه استلا نامزد جمهوریخواه پنجمین دور انتخابات کنگره آمریکا بلافاصله پیام توییتری اتهام آمیز خود علیه عمر را سریعا پاک کرد اما شبکه اجتماعی توییتر به دلیل چنین اتهام سخیفی به نماینده مسلمان آمریکا بلافاصله صفحه توییتری وی را بست.

شبکه اجتماعی توییتر در پیامی اعلام کرد، صفحه توییتری استلا به دلیل نقض قوانین استفاده و از الفاظ خشونت آمیز بسته می‌شود.

ایلهان عمر نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا سه‌شنبه پنجم آذر اتهامات جدید مطرح شده علیه خود، در راستای فعالیت برای منافع امیرنشین قطر و «رساندن اطلاعات حساس» به جمهوری اسلامی ایران را تکذیب کرد.

دفتر عمر در پاسخ به روزنامه جروزالم پست نوشت: «از زمانی که وی به نمایندگی کنگره انتخاب شده، عربستان سعودی و همدستانش تئوری‌های توطئه و اطلاعات گمراه‌کننده در مورد او منتشر می‌کنند. »

ایلهان عمر، ۳۸ ساله، زاده شده در خانواده‌ای مسلمان در سومالی، یکی از چهار زن رنگین‌پوست منتخب در کنگره در انتخابات سال ۲۰۱۸، یکی از دو مسلمان راه یافته به مجلس نمایندگان و تنها زن محجبه در تاریخ کنگره است.

او از آغاز ورود به مجلس نمایندگان در کانون یک رشته اتهامات بوده و با اظهاراتی متعدد علیه دونالد ترامپ رییس جمهوری کشور، خشم او را متوجه خود کرده است.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha