تفکر بسیجی رمز رستگاری مدیران است

همدان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: رمز رستگاری مدیران تبعیت و حمایت از تفکر بسیجی و اجرای آن است.

مصطفی آزادبخت روز شنبه در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای بسیج اظهار داشت: ملت ایران می توانند با تفکر بسیجی، آرمان های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب را در ایران و جهان پیاده کنند و راهی جز این برای پیاده سازی تفکر بسیج وجود ندارد. 

وی اضافه کرد: تفکر بسیجی، تفکری است که در بطن خود ایثار، گذشت، تواضع، اخلاق، صداقت و همه ویژگی های برجسته را جای داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: اگر امام راحل با ابتکار خود بسیج را تشکیل نمی دادند و تفکر بسیجی در کشور تشکیل نمی شد، امکان نداشت بتوان این راه پر فراز و نشیب را با موفقیت طی کرد.

آزادبخت با بیان اینکه بسیجیان نشان دادند که در تمامی عرصه ها پیشگام و آماده جانفشانی هستند گفت: اگر اعضای شورای تامین به خوبی توطئه اخیر دشمنان را مدیریت و نقش بر آب کردند به خاطر همراهی بسیجیان بود.

وی بیان کرد: استان همدان هشت هزار شهید با تفکر بسیجی را تقدیم انقلاب کرده است و موفقیت های چهار دهه گذشته نیز به خاطر حاکم شدن تفکر بسیجی در کشور است و برای ادامه راه نیز به این تفکر نیاز داریم.

 ۸۰۰ برنامه در قالب ۵۳ عنوان توسط مجموعه نواحی سپاه شهرستان ها در هفته بسیج در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha