۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 83562902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهارمین مرکز نیکوکاری اصناف استان سمنان در دامغان افتتاح شد

سمنان- ایرنا- چهارمین مرکز نیکوکاری حوزه اصناف استان سمنان روز چهارشنبه در شهر دامغان با حضور جانشین سپاه استان سمنان، امام جمعه و مسوولان استانی و شهری در مسجد قائم بازار سرپوشیده دامغان افتتاح شد.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان در حاشیه این افتتاح در گفت و گو با ایرنا، گفت: مرکز نیکوکاری کمیل ویژه اصناف و بازاریان، چهارمین مرکز نیکوکاری اصناف استان سمنان و نهمین مرکز نیکوکاری شهرستان دامغان است که در محل مسجد قائم بازار ایجاد شده است.

حمید رضا کشاورزیان به هدف از ایجاد این مرکز اشاره کرد و ادامه داد: هدف از ایجاد مرکز نیکوکاری کمیل، ایجاد ارتباط بین نیازمندان و بازاریان است که تمامی نذورات و کمک‌های ۱۵ صنف حوزه اصناف در این مرکز گردآوری و صرف امور نیازمندان می‌شود.

وی اضافه کرد: مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان قصد دارد تا با ایجاد این مرکز، با شناسایی نیازمندان و تکدی‌گران در جهت رفع محرومیت زدایی آن‌ها با کمک مجموعه اصناف اقدام کند. 

کشاورزیان اظهار داشت: طبق تفاهم‌نامه اصناف و کمیته امداد، تسهیلات ایجاد اشتغال همچون گذشته به نیازمندان اعطا می‌شود تا بتوانند ضمن تولید محصولات خود، بازار فروش را در بین بازاریان ایجاد و به فروش محصولات تولیدی و کسب درآمد بپردازند. 

وی تصریح کرد: اصناف و بازاریان همواره بازوی این مجموعه در کمک به نیازمندان و مددجویان هستند که با ایجاد این مرکز، تمامی این اقدامات به صورت متمرکز در مرکز بازار انجام می‌شود. 

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان گفت: این شهرستان با افتتاح مرکز نیکوکاری کمیل، دارای هفت مرکز نیکوکاری شهری و ۲ مرکز نیکوکاری در شهرهای دیباج و کلاته رودبار است.

یک هزار و ۲۵۰ خانوار در شهرستان دامغان تحت پوشش کمیته امداد هستند. این شهرستان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها