۲ آبان ۱۳۹۸، ۸:۳۹
کد خبرنگار: 1168
کد خبر: 83528741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور ۲ شمشیرباز ارومیه‌ای در مسابقات امیدهای آسیا

ارومیه - ایرنا - رییس هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت: هادی رضوی‌نیا و محمد برزگر، ۲ ملی‌پوش ارومیه‌ای هم اکنون به همراه تیم ملی ایران در مسابقات امیدهای زیر ۲۳ سال آسیا به میزبانی تایلند حضور دارند.

آیدین رحمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رضوی‌نیا در اسلحه فلوره و برزگر در اسلحه اپه این مسابقات با حریفان خود رقابت می کنند.

وی بیان کرد: این ۲ ملی‌پوش جوان از ۲ سال قبل در اردوهای متعدد تیم ملی حضور داشتند و از آمادگی خوبی برای رقابت با حریفان آسیایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی شمشیربازی ایران با ترکیب کامل در هر سه اسلحه سابر، اپه و فلوره مردان زیر ۲۳ سال آسیا شرکت دارند، گفت: بر اساس اعلام فدراسیون این تیم با ترکیب محمد رضایی‌طادی، سپهر زاهدی، احمد رضاکنعانی و محمد برزگر در اسلحه اپه به مربی‌گری علی یعقوبیان،  نیما زاهدی، امیرحسین شاکر،شهریار گلزارفر و محمدرضا شهمیری در اسلحه سابر و هادی رضوی‌نیا، علی امین و ماهان میرزایی در اسلحه فلوره به مربی‌گری محمد میرمحمدی عازم این مسابقات شدند و احمد یعقوبی به عنوان مربی بدنساز در این تیم ایفای نقش می‌کند.

این رقابت‌ها از صبح چهارشنبه /یکم آبان ماه/ با برگزاری رقابت های فلوره انفرادی پسران آغاز شده و تا روز دوشنبه هفته آینده /ششم ماه جاری/ ادامه دارد. 

هیات شمشیربازی آذربایجان غربی یکی از هیات‌های فعال و موفق آذربایجان غربی است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه، فعالیت چشمگیری در راستای جذب و تربیت علاقه مندان این رشته دارد و فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ در استان آغاز کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha