۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۹:۵۵
کد خبر: 83496259
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سولسشر: امپراتوری روم هم یک‌شبه ساخته نشد

۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۹:۵۵
کد خبر: 83496259
سولسشر: امپراتوری روم هم یک‌شبه ساخته نشد

تهران- ایرنا- «اوله گانر سولسشر» در آستانه دیدار تیمش مقابل آرسنال در اولدترافورد، با اشاره به اینکه یونایتد روی ریل موفقیت قرار دارد، گفت: امپراتوری روم هم یک شبه ساخته نشده است.

سرمربی شیاطین سرخ با وجود اینکه این تیم با لیورپولِ صدرنشین ۱۳ امتیاز فاصله دارد، نسبت به آینده تیم تحت هدایتش خوش‌بین است.

سولسشر که نخستین فصل کامل خود را روی نیمکت یونایتد سپری می‌کند، اظهار داشت: شرایط مثل فصل گذشته نیست؛ بی‌انگیزه نیستیم؛ برای ما این پروژه شبیه به ساختن یک فرهنگ جدید است؛ ساختن تیمی جدید و گرد آوردن مجموعه تیم در کنار یکدیگر و متحد کردن آنان؛ آیا این شغلی بود که انتظارش را داشتم؟ بله؛ هرگز نگفته ام که انتظار یک بازسازی کوتاه و سریع را دارم بلکه باید گام به گام رو به جلو حرکت کنیم.

وی ادامه داد: البته در مسیر تعدادی مانع هم پیش روی خود داریم؛ امپراتوری روم یک شبه ساخته نشد؛ به کمی زمان نیاز داریم و نگاه بازیکنان هم به این موضوع مثبت است.

با توجه به اینکه سولسشر فصل گذشته تیمی کاملا بهم ریخته و از هم پاشیده را از «خوزه مورینیو» تحویل گرفت و در یک قدمی اتمام فصل در جمع چهار تیم اول جدول، افسار کار از دستش رها شد، به نظر مرد نروژی برای قضاوت شدن به زمان بیشتری نیاز دارد.

با این وجود، در صورتی که یونایتدها تا ژانویه در جمع چهار تیم ابتدایی جدول نباشند، آنگاه «اِد وودوارد» و شرکای وی در هیات مدیره اولدترافورد رفته رفته مضطرب خواهند شد.

درست است که روم یک شبه ساخته نشده است اما بی‌شک برای ساختن یک تیم فوتبال آبرومند فرصتی در حدود ۶ تا ۱۲ ماه کافی است؛ بنابراین بیراه نیست که به اوله یادآوری کنیم؛ وقت زیادی نداری اوله...

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha