مادر امباپه انتقال ستاره فرانسوی به مادرید را تایید کرد

تهران- ایرنا- مادر و مدیر برنامه‌های کیلیان امباپه مقصد بعدی ستاره فرانسوی را افشا کرد.

به گزارش ایرنا، کیلیان امباپه فوق ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن سرانجام پس از شایعات زیاد، اعلام کرد که در پایان فصل از جمع این تیم جدا می‌شود.

بعد از انتشار این خبر، امباپه هنوز مقصد بعدی خود را اعلام نکرده است اما شایعات زیادی مبنی بر اینکه او در تابستان راهی مادرید می‌شود، به گوش می‌رسد. باشگاه رئال نیز هنوز واکنش رسمی به این انتقال نداشته و گفته می‌شود مادریدی‌ها منتظر هستند تا بعد از برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا این انتقال را رسمی کند.

در این میان سایت «RMC Sport» در خبری مدعی شد، امباپه به مناسبت خداحافظی با هم‌تیمی‌ها خود یک مهمانی تدارک دیده که به غیر از ناصر الخلیفی مالک پاری سن ژرمن، بقیه دوستان و نزدیکان کیلیان در آن حضور داشتند. حتی گفته می‌شد که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه نیز در این مهمانی حضور داشته است.

مادر امباپه انتقال ستاره فرانسوی به مادرید را تایید کرد

فایزا لاماری، مادر و مدیر برنامه‌های کیلیان امباپه در رابطه با تیم آینده او به خبرنگاران گفت: کیلیان قرار است فصل آینده به چه باشگاهی ملحق شود؟ فکر می‌کنم همه شما همین حالا هم می‌دانید، نه؟

این صحبت‌های او کاملا نشان می‌دهد که توافقات لازم امباپه با رئال مادرید صورت گرفته و قطعا امباپه را برای فصل آینده در لباس رئال مادرید می‌بینیم.

امباپه قرار است قراردادی پنج ساله با رئال مادرید امضا کند. با توجه به حضور امباپه در یورو با تیم ملی فرانسه، گمانه زنی‌هایی وجود دارد که این قرارداد ممکن است درست قبل از مسابقات و پس از فینال لیگ قهرمانان در ۲ ژوئن رسمی شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha