لیورپول «سولسشر» را هم به سرنوشت «مورینیو» دچار می‌کند

تهران- ایرنا- تازه‌ترین گزارش ها در رسانه‌های انگلیسی حاکی از آن است که ادامه حضور «اوله گانر سولسشر» روی نیمکت شیاطین سرخ تنها و تنها به نتیجه دیدار ۲۰ اکتبر (۲۸ مهرماه) این تیم مقابل لیورپول صدرنشین بستگی دارد.

گفته می‌شود سولسشر در صورت متحمل شدن یک شکست بزرگ دیگر باید نگران امنیت شغلی خود در اولدترافورد باشد؛ در واقع شکست در دیدار مقابل لیورپول نسخه مرد نروژی را خواهد پیچپید.

اگرچه «اِد وودوارد» مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد پیش‌تر با حمایت از سولسشر تاکید کرده بود که باشگاه برای پروژه بلندمدت خود روی ستاره اسبق این باشگاه حساب باز کرده است اما شکست یکشنبه هفته جاری مقابل نیوکاسل، برای هیات مدیره یونایتد نگرانی خاصی به وجود آورده است.

روزنامه دیلی‌میل و میرر مدعی شدند که وودوارد با وجود حمایت علنی از سولسشر، نه بابت شکست مقابل نیوکاسل بلکه به واسطه نوع فوتبالی که تیم سولسشر در آن بازی به نمایش گذاشته بود، به شدت نگران شده است.

بر این اساس، این رسانه‌ها بر این باورند که اعضای هیات مدیره باشگاه منچستریونایتد درست مشابه تصمیمی که سال گذشته در قبال «خوزه مورینیو» و پس از شکست سه بر یک مقابل لیورپول گرفتند، در صورت اضافه شدن یک باخت دیگر به کارنامه سولسشر، شاگرد عزیز دردانه «سر الکس فرگوسن» را برکنار خواهند کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha