۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 2089
کد خبر: 83493654
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ کامیونت حامل مرغ قاچاق در مهدیشهر توقیف شد

۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۷
کد خبر: 83493654
۲ کامیونت حامل مرغ قاچاق در مهدیشهر توقیف شد

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۲ دستگاه کامیونت حامل یک هزار و ۵۴۰ قطعه مرغ گوشتی قاچاق در شهرستان مهدیشهر این استان توقیف شد.

سرهنگ عبداله حسنی روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی مهدیشهر در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه، کنترل محورهای مواصلاتی  این شهرستان کوهستانی را با جدیت در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران در یک عملیات در محور فولادمحله شهرستان مهدیشهر به ۲ دستگاه کامیونت مشکوک شده و در بررسی های فنی و تخصصی یک هزار و ۵۴۰ قطعه مرغ گوشتی قاچاق را کشف کردند.

حسنی ادامه داد: ارزش مرغ های قاچاق کشف شده برابر اظهار نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه کامیونت‌ها به مقصد یکی از استان های همجوار در حرکت بودند، خاطرنشان کرد: پرونده در این خصوص تشکیل و مرغ های کشف شده با هماهنگی مرجع قضایی به اداره دامپزشکی این شهرستان منتقل شد.

با نامگذاری سال ۹۸ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «رونق تولید» مأموریت حساس و مهم برخورد با قاچاق کالا و ارز به طور ویژه در دستور کار امسال پلیس قرار گرفته است و برنامه‌های حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ارتقا و بهبود فعالیت‌های این حوزه در قالب قرارگاه جهادی تجمیع می‌شود.

۹۸۹۱/۷۴۰۸

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها