۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۵۱
کد خبر: 83482227
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیشرفت حفاری فاضلاب بومهن به ۷۰ درصد رسید

۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۵۱
کد خبر: 83482227
پیشرفت حفاری فاضلاب بومهن به ۷۰ درصد رسید

تهران- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر بومهن از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی حفاری فاضلاب این شهر خبر داد و گفت: تاکنون ۱۴۰ کیلومتر حفاری انجام شده است.

احمد جوشنلو روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: براساس برنامه‌ریزی این عملیات عمرانی تا سال ۹۹ به طور کامل اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به بهره برداری از  تصفیه خانه فاضلاب این شهر گفت: با توجه به اهمیت رفع مشکلات، این تصفیه خانه دهه فجر امسال کلنگ‌زنی خواهد شد.

جوشنلو ادامه داد: این تصفیه خانه در انتهای روستای گلخندان نرسیده به روستای زردستان جانمایی شده است و تا زمان ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهری توسط سپتیک ها (تصفیه کننده موقت فاضلاب) مدیریت خواهد شد.

ساماندهی سگ‌های سرگردان در دستور کار

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع ساماندهی سگ‌های سرگردان بومهن  اشاره کرد و گفت: این سگ‌ها از ۱۵مهرماه توسط پیمانکار از سطح شهر جمع‌آوری و به مرکز نگهداری گندک دماوند منتقل می‌شوند.

رییس شورای اسلامی شهر بومهن با اشاره به اجرای طرح های عمرانی و فرهنگی در این شهر اظهارداشت: هفت میلیارد تومان برای آسفالت هفت نقطه در شهر، ۲ میلیارد تومان برای جدول‌گذاری، ۳۰۰ میلیون تومان نهر خیابان اصلی و ۶۰۰ میلیون تومان برای پیاده‌روسازی خیابان اصلی شهر تخصیص داده شده که تا پایان سال این پروژه ها اجرایی می‌شود.

جوشنلو اضافه کرد: یک سرای محله در شهر آباد، یک سرای محله در ده بومهن و یک سرای منطقه سیاهبند بومهن به‌زودی به فضاهای فرهنگی موجود افزوده می شوند.

رییس شورای اسلامی شهر بومهن گفت:‌ همچنین پیمانکار ساخت سالن مقبره الشهدا تعیین شده و از چند روز آینده این طرح اجرایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای هشت مورد ارجاعات عمرانی ۱۳۷ مانند بهسازی معابر و دیوارها، ترمیم آسفالت و سایر موارد اعتباری معادل یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در نظر گرفتیم ضمن اینکه دستور بهسازی چمن زمین فوتبال، تامین روشنایی، تعمیر فنس های اطراف زمین، ساخت سرویس های بهداشتی و سکوی تماشاگران صادر شده است.

رییس شورای اسلامی شهر بومهن اظهارداشت:‌ جمع آوری تیرهای برق مزاحم، ممنوعیت ورود کامیون‌ها به شهر و الزام به تردد آنها از پل روگذر، تعیین پیمانکار برای پایش تصویری با ۳۸ میلیارد اعتبار و احداث پل مکانیزه در خیابان سپاه بخش دیگر از طرح های عمرانی ما در شهر بومهن است که تا پایان سال اجرایی خواهند شد.

شهر بومهن با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شهرستان پردیس و در شرق پایتخت قرار دارد.

تهرام/۹۴۴۱/ ۱۰۰۸

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha