۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳
کد خبر: 83464703
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمان ارسال آثار به جشنواره فصلی رسانه‌های یزد ۳۰ شهریور تعیین شد

یزد- ایرنا - مدیرخانه مطبوعات یزد حداکثر زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های استان را که در سه بخش برگزار می‌شود، ۳۰ شهریورماه جاری ذکر کرد.

فرزاد فیضی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ارسال آثار الکترونیکی است، افزود: سامانه متمرکز جشنواره‌های رسانه‌ای معاونت مطبوعات وزارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی http://yazd.pressfestival.ir برای دریافت آثار اصحاب رسانه استان فعال است.

وی با بیان اینکه جشنواره یادشده ویژه آثار تولیدی فصل بهار و تابستان سال ۹۸ است، اظهار داشت: علاقه‌مندان به مشارکت در جشنواره می‌توانند آثارشان را در سه بخش اصلی، ویژه و جایزه فصل در سامانه اعلام شده است، بارگذاری کنند.

مدیرخانه مطبوعات استان یزد خاطرنشان کرد: بخش اصلی جشنواره شامل تولیدات رسانه‌ای در چهار قالب سرمقاله و یادداشت، گزارش، مصاحبه و عکس شامل عکس خبری و گزارش تصویری و بخش ویژه آن با موضوع رونق تولید و نماز در آئینه رسانه‌هاست و جایزه ویژه این فصل نیز به موضوع اخلاق رسانه اختصاص دارد.

وی ادامه داد: هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر چهار اثر در بخش اصلی، چهار اثر در بخش ویژه و ۲ اثر در بخش جایزه فصل ارسال کند.

فیضی یادآور شد: برای داوری آثار از استادان استان یزد بهره خواهیم برد که به زودی اسامی آنها توسط دبیرخانه برگزاری جشنواره اعلام می‌شود.

وی مطالعه فراخوان جشنواره را برای شرکت کنندگان ضروری دانست و عنوان کرد: نحوه شرکت در جشنواره در سامانه وجود دارد، لازم است اصحاب رسانه استان قبل از بارگذاری آثار، نسبت به مطالعه فراخوان اقدام کنند.

فیضی هدف از برگزاری جشنواره فصلی رسانه‌های یزد را رشد کیفی، افزایش تولید محتوا در رسانه‌ها و شورآفرینی و ایجاد رقابت در بین اصحاب رسانه دانست و افزود: رسانه‌های استان اعم از نشریه محلی، پایگاه‌های خبری، نشریه الکترونیک غیربرخط، سرپرستی نشریه سراسری و نمایندگان خبرگزاری‌ها می‌توانند در جشنواره مشارکت کنند.

فعالیت پنجمین دوره هیأت مدیره خانه مطبوعات یزد از دهم خرداد ۱۳۹۶ و پس از برگزاری انتخابات این تشکل صنفی غیردولتی همزمان با دیگر استان‌ها به صورت اینترنتی در سامانه خانه مطبوعات به نشانی www.khanehmatbooat.ir آغاز شد.

خانه مطبوعات استان یزد هم اکنون ۱۷۰ عضو اصلی و افتخاری دارد.

استان یزد یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد.

۲۰۸۸/ ۲۰۴۷

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha