۲۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲
کد خبر: 83274785
T T
۰ نفر
خانه مطبوعات ظرفيت زيادي براي انجام امور تصدي گرايانه ارشاد دارد

يزد - ايرنا - مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد گفت: با توجه به قابليتهاي خانه مطبوعات، اين تشكل رسانه اي، ظرفيت زيادي براي واگذاري امور تصدي گرايانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دارد و رويكرد اين وزارتخانه بر واسپاري امور به تشكل ها و انجمن هاي داراي ظرفيت است.

به گزارش روز جمعه روابط عمومي خانه مطبوعات استان يزد، مجيد جواديان‌زاده در ديدار عيدانه با جمعي از اصحاب رسانه استان با تقدير از فعاليتهاي خانه مطبوعات استان يزد در سال 97، گفت: عملكرد اين خانه در سال گذشته رضايت بخش بوده و برنامه هاي مطلوبي مانند جشنواره منطقه اي مطبوعات و خبرگزاري ها را در استان اجرا كرده است.
وي ادامه داد: حضور فعال خانه مطبوعات و اصحاب رسانه در يازدهمين نمايشگاه كتاب استان نيز از ديگر برنامه هاي شاخصي بود كه همگرايي، پويايي و حيات مطبوعات در استان يزد را به نمايش گذاشت.
جواديان زاده از اهالي رسانه استان خواست تا با عهدي بهاري، براي سال جديد، همدل و همراه تر قدم بردارند‌ تا اقدامات ماندگاري در تاريخ رسانه هاي يزد رقم بخورد.
مدير خانه مطبوعات استان يزد نيز با ارائه بخشي از برنامه هاي خانه مطبوعات براي سال 98، اظهار داشت: امسال بيش از پيش پذيراي پيشنهادات پيشكسوتان و اصحاب رسانه استان هستيم زيرا اعتلاي جايگاه رسانه و مطبوعات تنها با تعامل ممكن خواهد شد.
فرزاد فيضي عنوان كرد: بنابر برنامه ريزي هاي صورت گرفته در سال 98 برنامه هاي متعدد رفاهي و تفريحي براي اصحاب رسانه استان تدارك ديده شده و علاوه بر آن ايجاد نمايندگي خانه مطبوعات در برخي شهرستان هاي استان نيز در دستور كار قراردارد.
در ديدار عيدانه مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد با جمعي از اصحاب رسانه استان، معاون امور فرهنگي و مطبوعاتي، معاون هنري و سينمايي و كارشناس امور مطبوعات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد نيز حضور داشتند و به انتقادات و پيشنهادات پاسخ دادند.
با توجه به اينكه امسال يزد به عنوان پايتخت كتاب ايران انتخاب شده، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد به اصحاب رسانه كتاب عيدي داد.
/6014/

سرخط اخبار استان‌ها