وزیر کشور در حلقه درد دل بازرگانان/ وحیدی از مرز بازرگان بازدید کرد

ارومیه- ایرنا- وزیر کشور از مرز رسمی بازرگان و گمرک مربوط به تجارت مرزی بازدید کرد و در جریان مشکلات این گمرک و همچنین تاجران قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز سه شنبه در ادامه سفر به آذربایجان غربی در هوایی بارانی به مرز بازرگان رفت و از این مرز که بین ایران و ترکیه قرار دارد، بازدید کرد.

در این بازدید که محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی نیز وزیر کشور را همراهی می کرد، مسوولان گمرک، راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیران منطقه آزاد ماکو گزارشی در خصوص وضعیت فعالیت های این مرز ارائه کردند.

وزیر کشور در حلقه بازرگانان/ وحیدی از فعال‌ترین مرز زمینی کشور بازدید کرد

تجّار، بازرگانان و مسافران مرزی نیز با استفاده از فرصت حضور وزیر کشور در مرز بازرگان، مشکلات خود را در خصوص روند ورود و خروج و همچنین صادرات و واردات در میان گذاشتند.

مرز بازرگان یکی از مرزهای رسمی پنجگانه آذربایجان غربی و مرزهای سه گانه ایران با ترکیه بوده و فعال ترین مرز زمینی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور در یک سفر یکروزه میهمان مردم و مسوولان آذربایجان غربی است؛ در این سفر که از ماکو آغاز شده وزیر کشور علاوه بر بازدید از مجتمع کشاورزی و همچنین مرز بازرگان، در همایش هلال احمر و جلسه شورای اجتماعی آذربایجان غربی حاضر شده و علاوه بر آن، طرح هایی در منطقه محروم حاشیه شهر ارومیه را افتتاح خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha