۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۸:۲۲
کد خبر: 83362966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های یزد کلید خورد

یزد- ایرنا- رئیس خانه مطبوعات یزد از برگزاری نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های این استان خبر داد و گفت: آثاری که از اول فروردین ماه سال ۹۸ تا ۳۰ شهریورماه سال جاری در رسانه‌های استان تولید شده باشند، امکان شرکت در این جشنواره را دارند.

فرزاد فیضی شامگاه پنجشنبه در آئین رونمایی از پوستر و فراخوان این جشنواره افزود: این جشنواره در سه بخش اصلی، ویژه و جایزه فصل برگزار می‌شود که بخش اصلی شامل همه تولیدات رسانه‌ای در چهار قالب سرمقاله و یادداشت، گزارش، مصاحبه و عکس شامل عکس خبری و گزارش تصویری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره ه اینکه بخش ویژه با ۲ موضوع رونق تولید و نماز و نیایش و در قالب‌های سرمقاله، خبر، تیتر، گزارش، یادداشت و مصاحبه برگزار می‌شود ادامه داد: جایزه فصل نیز به آثار با موضوع اخلاق رسانه‌ای تعلق خواهد گرفت.

رئیس خانه مطبوعات یزد، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را ۳۰ شهریورماه اعلام کرد و افزود: قرار است داوران جشنواره از میان اساتید رسانه و ارتباطات استان یزد انتخاب شوند.

فیضی گفت: شرکت‌کنندگان در این جشنواره همچنین اهالی رسانه و مطبوعات می‌توانند داوران مدنظر خود را به خانه مطبوعات پیشنهاد کنند تا از بین آنها سه یا چهار داور انتخاب شوند.

هیأت مدیره خانه مطبوعات یزد متشکل از هفت نفر است که شامل ۲ نفر از مدیران مسئول نشریه، سه نفر روزنامه نگار شاغل در رسانه‌ها، یکی از مسئولان نمایندگی‌ها و سرپرستی روزنامه‌های سراسری و یکی از مسئولان خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
فعالیت پنجمین دوره هیأت مدیره خانه مطبوعات یزد از دهم خرداد ۱۳۹۶ و پس از برگزاری انتخابات این تشکل صنفی غیردولتی همزمان با دیگر استان‌ها به صورت اینترنتی در سامانه خانه مطبوعات به نشانی www.khanehmatbooat.ir آغاز شد.

خانه مطبوعات استان یزد هم اکنون ۱۷۰ عضو اصلی و افتخاری دارد.

استان یزد یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد.

۷۵۳۶/‏‬ ۶۱۹۷

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha