۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 857
کد خبر: 83448822
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴۳۴ طرح اشتغالزا در پارس‌آباد و اصلاندوز تسهیلات گرفتند

اردبیل- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اعلام کرد: ۴۳۴ طرح اشتغالزا در شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز مغان در راستای حمایت از متقاضیان کار تسهیلات گرفتند.

قاسم رحیمی روز شنبه در مصاحبه با ایرنا با اشاره به بررسی طرح‌های اشتغالزای این ۲ شهرستان در نهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و اقتصاد مقاومتی در شهرستان اصلاندوز افزود: این طرح‌ها شامل طرح‌های مورد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز طرح‌های نهادهای حمایتی است.

وی گفت: برای این طرح‌ها در ۲ شهرستان پارس‌آباد و اصلاندوز در مجموع ۳۸۷ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات قانون حمایت از مشاغل پایدار روستایی و عشایری مصوب شده است.

رحیمی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را ظرفیتی مناسب جهت استفاده اهالی این منطقه از مزیت‌های حمایتی این صندوق دانست و ادامه داد: در این جلسه با بررسی مشکلات سرمایه‌گذاران شهرستان پارس‌آباد، تصمیمات لازم جهت حل آنها اتخاذ شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل همچنین با اشاره به عقد تفاهم‌نامه جدید صندوق کارآفرینی امید با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در چهارچوب شیوه‌نامه ابلاغ شده، از طرح‌های تولیدی پوشاک که نیازمند سرمایه پایین و اشتغالزایی بالا هستند به صورت ویژه حمایت می‌شود.

۱۹۰۵/ ۱۲۵۷

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha