۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 926
کد خبر: 83424336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کودکان قشمی به قضاوت فیلم های کودک می نشینند

۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۳۹
کد خبر: 83424336
کودکان قشمی به قضاوت فیلم های کودک می نشینند

قشم - ایرنا- سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ۳۰ مرداد تا چهارم شهریور ماه آتی همزمان با سراسر کشور در سینما سیتی سنتر قشم برگزار می شود که پنج کودک قشمی به عنوان داور به بررسی فیلم ها می پردازند.

به گزارش ایرنا، دبیر جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در منطقه ازاد قشم روز چهارشنبه گفت: ۱۰ فیلم از کودک و نوجوانان شامل ۶ فیلم ایرانی و چهار  فیلم خارجی در این جشنواره اکران و توسط کودکان داور در سراسر کشور مورد بررسی قرار می گیرد.

علیرضا کمساری افزود:این نظرات تجمیع و بر اساس آن، آثار برتر معرفی می شوند.

وی ادامه داد: برای دومین بار فیلم های جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در قشم اکران می شود که امید است با استقبال مناسب شهروندان این امر در آینده نیز تکرار شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در این راستا این اداره کل در نظر دارد با ثبت نام از کودکان و نوجوانانی که در حوزه فیلم کودکان فعال هستند یک بانک اطلاعاتی ایجاد کند تا در سال های بعد از آنان به عنوان داور استفاده کند.

وی افزود: کودکان و نوجوانان علاقمند می توانند برای ثبت نام به اداره کل ارشاد منطقه آزاد قشم مراجعه کنند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.
۷۵۰۰

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha