۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱
کد خبر: 85482362
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محموله کالاهای قاچاق از یک اتوبوس در قشم کشف شد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱
کد خبر: 85482362
محموله کالاهای قاچاق از یک اتوبوس در قشم کشف شد

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: یک محموله انواع کالاهای قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال با تلاش ماموران انتظامی از یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان مرزی کشف شد.

سرهنگ علی اکبر مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم با اشراف اطلاعاتی از قاچاق کالا به وسیله یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر جزیره قشم به اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضایی این اتوبوس را در مسیر برگشت در ۲ راهی منصور آباد متوقف کردند و با بازرسی دقیق قسمت بار آن مقادیر زیادی کالا شامل ۱۵۵ هزار نخ سیگار، ۲۰ دسته بازی پلی استیشن، ۲۸۳ عدد ساعت هوشمند، ۳۰ قاب گوشی آیفون، ۱۰۰ دستگاه وایرلس، یکهزار و ۹۳۱ دست ثوب لباس زنانه و ۱۴ جفت کفش مردانه که همگی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و قاچاق بودند، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم ارزش محموله کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه پرونده ای تشکیل و راننده این اتوبوس برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ مرادی یادآور شد، مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس این شهرستان مرزی قرار دارد و قشموندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موارد را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha